Samstag, 12. Dezember 2009

Haris Dzinovic 2009 - Zbog tebe postojim - lyrics

Haris Dzinovic 2009 - Zbog tebe postojim - songtexte von
11.12.'09

2x
Zbog tebe postojim
i nije me sramota
ja s tobom ostajem
sve do kraja zivota

REF.
Ti si mi dala sve
i htjela najbolje
u tebe vjerujem
ne krijem

Ti si mi dala sve
i htjela najbolje
i onda kako bih
bez tebe sam...ne znam

Ceo tekst pesme, kao i ostatak tekstova sa NOVOG albuma mozete pronaci OVDE ili na www.TekstoTeka.com


Haris Dzinovic 2009 - album: Magija

1. Zbog tebe postojim
2. Mustuluk
3. Ne vuci me za jezik
4. Javi se
5. Pusti ljubav, neka krene
6. Tuga mi je sve sto imam
7. Ne diraj nista, dobro je
8. Srce umorno
9. Mjesto ti je uvijek kraj mene
10. Ne mogu ja protiv sudbine
11. Trazi, trazi

tekstovi,lyrics, von, od, pjesama, lyrics, lirika,songtexte,text,textovi,pjesma,pesma,pesme,pjesme,pesama,from,reci,

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen