Dienstag, 22. Dezember 2009

Intervju: Aleksandar Milić Mili: Za suprugu nikad nisam lenj



Kompozitor i muzički producent Aleksandar Milić Mili priča o tome kako je za vreme rata morao da napusti dom, otkriva na koji način je zaprosio suprugu Ninu i koliko ga je očinstvo promenilo

Dosadašnji životni put kompozitora i muzičkog producenta Aleksandra Milića Milija prožet je brojnim usponima, ali i padovima, posle kojih bi svaki put ostajao jači nego pre i podignute glave nastavljao dalje. Iako je život uredio tako da u jednom trenutku ostane bez doma i svega što je imao, pozitivna energija i optimizam dali su mu snagu da hrabro nastavi napred. Ovom tridesetdevetogodišnjem umetniku kao nagrada za tu žrtvu jeste njegova uspešna karijera, tokom koje je za petnaest godina sarađivao s našim najvećim zvezdama. Tokom petnaestogodišnjeg rada, bezgraničnu podršku pruža mu deceniju mlađa supruga Nina u koju se zaljubio na prvi pogled. Zbog činjenice da je ponekad previše predan poslu, odaje utisak jakog i stabilnog muškarca, ali Milić za Story otkriva kako je najslabiji na svoju decu, trogodišnju Miu i jednoipogodišnjeg Marka. Upravo u porodici pronašao je najveću snagu da realizuje svoju davnašnju želju - okupio je neke od najpoznatijih izvođača i za njih komponovao pesme. Publika će imati priliku da ih sluša od 15. decembra, kada će se album Miligram koji ih objedinjuje naći u prodaji.

Story: Kako ste došli na ideju da objavite album Miligram?
- Želeo sam da komponujem specijalno za neke izvođače. Imao sam dosta muzike u sebi i maštao kako bi bilo lepo da sarađujem s nekim pevačima. Nakon dve godine stvaranja, završio sam album na kojem se nalazi jedanaest kompozicija. Autor svih tekstova je Marina Tucaković.

Story: Smatrate li da je ovaj projekat kruna vaše karijere?
- Sudeći po tome koliko je odličnih izvođača na njemu i uzimajući u obzir trud koji smo uložili, mislim da jeste. Sada se osećam vrlo bogato jer sam od dosta ljudi tokom rada na ovom albumu primio pregršt pozitivne energije.

Story: Na albumu pevaju Severina, Jelena Rozga, Tifa, Željko Samardžić, Kaliopi, Milena Vučić, Alen Alilović, Emina Jahović, Saša Matić i Željko Joksimović. Zbog čega ste se odlučili baš za njih?
- Od svih njih, sarađivao sam samo sa Željkom Samardžićem. Ostale sam zvao jer sam želelo da sarađujem s njima zbog glasovnih mogućnosti ovih pevača. Uspeo sam da na jednom mestu okupim najrazličitije vokale, a svako od njih poseduje nešto specifično i genijalno. Željko Joksimović je toliko superioran pevač i muzičar da sam morao dobro da pazim šta ću mu reći dok smo snimali. Severina u muzičkom smislu, ali i privatno poseduje neku teatralnost i senzualnost pa se, dok peva, stiče utisak kao da posmatrate pozorišnu predstavu. Kada je Kaliopi zapevala svoju numeru, dala joj je sasvim drugačiji izgled od onoga što sam ja zamislio. Izuzetno me je iznenadila i Jelena Rozga.

Story: S kim vam je od ovih izvođača bilo najlakše, a s kim najteže da sarađujete?
- Kada zajedno krenete ka nekom cilju u želji da ga ostvarite, onda je sve mnogo lakše. Ceo album obiluje pozitivnom energijom koja je odraz kvalitetne saradnje. Svako od izvođača na albumu ima neku crtu koja je genijalna.

Story: Koliko se poznate ličnosti razlikuju poslovno i privatno?
- Ja, inače, u životu delim ljude na dobre i loše, nikada ne vidim sredinu. Poznajem mnoge koji na sceni i televiziji izgledaju fenomenalno, ali su privatno potpuno drugačiji. Ne volim da se družim s ljudima s kojima sarađujem.
Story: Tokom dugogodišnje karijere, sarađivali ste sa skoro svim našim zvezdama. Koja od njih je najodgovornija?
- Najveći štreber, u pozitivnom smislu, jeste Lepa Brena. Ona vežba pre snimanja, potom snima, pa ponovo vežba. Vrhunski je izvođač u svakom smislu te reči.

Story: Jeste li ste se tokom karijere sretali...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen