Mittwoch, 2. Dezember 2009

Intervju, Dragana Dabović, glumica

Intervju, Dragana Dabović, glumica
Ljubila bih se sa Kejdžom!



Rado bih snimila ljubavnu scenu sa Nikolasom Kejdžom. Tokom rada na seriji „Na terapiji" beskrajno sam zavolela Mikija Manojlovića

Glumica Dragana Dabović privukla je pažnju gledalaca debitantskom ulogom Ane u TV seriji „Na terapiji". U intervjuu Dragana kaže da bi rado snimila ljubavne scene sa holivudskim kolegom Nikolasom Kejdžom, i poručuje da ju je fascinirao kolega iz serije Miki Manojlović.

- Mikija sam beskrajno zavolela - pre svega kao čoveka, a onda i kao umetnika. Mnogo mi je pomagao na snimanju. Posle rada sa Mikijem odgovorno tvrdim da samo veliki ljudi mogu da budu i veliki glumci. Veliku pomoć i podršku dobila sam i od reditelja Marka Đilasa, koji mi je dao beskrajan prostor za igru, improvizaciju i usmeravao me kada bih malo skrenula od onoga što je zamislio - kaže Dragana.

Iako imaš 23 godine, u seriji igraš nezrelu tinejdžerku.

- Nije mi bilo teško da se transformišem u tinejdžerku. Kao glumici, uvek mi je lakše da se u svojoj svesti vratim nekoliko godina unazad i igram ono što sam već bila. U ovom slučaju, lakše mi je da igram sedamnaestogodišnjakinju, nego stariju osobu. Ali, biće prilike, nadam se da ću tumačiti i starije likove.

Kako si dobila ulogu u seriji „Na terapiji"? Da li si verovala u uspeh?

- Ulogu sam dobila na kastingu, prošle godine u ovo doba. Ne mogu da kažem da mi je bilo svejedno u početku, jer sam bila užasno stidljiva i pod velikim pritiskom zbog odgovornosti koju uloga nosi, kao i zbog partnera sa kojim igram. Ali, u isto vreme, nisam imala vremena da se bakćem s negativnim osećanjima, već sam se odmah fokusirala na posao.

Sa ulogom je usledila i popularnost. Kako se snalaziš u svetu poznatih?

- Popularnost?! Iskreno, ne znam šta je to, ali znam da mi se dešavaju neke čudne stvari o kojima je još rano da govorim. Dešava se da me prepoznaju na ulici... U privatnom životu sam plavuša i mnogo zrelija, pa mi se čini da ljudi na ulici nisu sigurni da li sam to zapravo ja.

Koju od konkurentskih serija pratiš?

- Gledam samo seriju „Na terapiji". Šalim se, naravno. U stanu nemam televizor, jer bi mi previše odvlačio pažnju, a želim da se posvetim učenju i studiranju, a zatim i čitanju dobre literature. Volela bih da završim master studije glume, koje sam upisala u Novom Sadu. Želim da nastavim da se bezbrižno bavim sobom, jer još imam tu studentsku, zaštićenu privilegiju. Dobila sam ponudu za film, čija prva klapa bi trebalo uskoro da padne, ali rano je da govorim o tome. Volela bih da radim i u pozorištu.

Sa kojim glumcima priželjkuješ saradnju?

- Nebojša Glogovac mi je omiljeni domaći glumac jer ima neverovatnu moć transformacije i sposobnost da bude maher u svakom liku koji tumači. Kada je reč o holivudskim glumcima, moj favorit je Nikolas Kejdž. Verujem mu gledajući ga na filmu.

Da li bi sa Kejdžom snimila i ljubavnu scenu?

- Ukoliko je dobar scenario i ako je to za dobrobit filma, snimila bih i ljubavnu scenu sa Nikolasom! Ali, to je priča „šta bi bilo kad bi bilo"...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen