Sonntag, 6. Dezember 2009

INTERVJU: Miroslav Ilic - Nema više kompromisa

Nema više kompromisa!

PEVAČ narodne muzike Miroslav Ilić održaće 10. decembra tradicionalni rođendanski koncert u Sava centru. „Slavuj iz Mrčajevaca“ beogradskoj publici obećava dobar provod, a specijalno za ovu priliku snimio je i dve namenske pesme koje će otpevati sa orkestrom Miše Mijatovića. Zanimljivo je da je Miroslav za 2012. godinu već rezervisao „Beogradsku arenu“ gde će obeležiti 40 godina rada.
- Na mojim koncertima je uvek lepo i veselo, ali nikad ne volim da pričam unapred - kaže za „Novosti“ Miroslav Ilić. - Nameravao sam da završim novi album pre koncerta, ali nisam uspeo da dođem do pravih pesama. Otpevaću samo dve nove namenske kompozicije, koje je napisao moj prijatelj i kolega iz Toronta Mile Agatonović. Sa „Pesmom o pesmama“ otvoriću koncert, a sa „Rođendanskom pesmom“ završiću nastup. Uvek imam problem sa tim šta da uvrstim na repertoar, jer se sve svodi na iste pesme. Podrazumeva se da ću da pevam „Voleo sam devojku iz grada“, „Smej se, smej“, „Polomiću čaše od kristala“ i slično. Nedavno mi je jedan prijatelj poklonio dva diska sa svim mojim pesmama, pa sam prvi put u životu preslušao po strofu od svake numere. Želeo sam da vidim šta sam to uradio za 38 godina karijere. Mnogo je lepih pesama koje nisu bile megahitovi i koje nikad nisam pevao na koncertima.

* Dakle, nema kompromisa kada je o novom albumu reč?
- Novi album objaviću posle Nove godine, do kraja ferbuara. Malo je dobrih pesama u ponudi, tekstova i uopšte ideja. Odlično znam šta hoću, ali toga nema. Priznajem, to je razlog što nisam završio novi album i što sam praktično još na početku. Sa prethodna dva albuma pravio sam kompromise i shvatio da mi to ne treba. Dok sam preslušavao svoje stare pesme, razmišljao sam da neke od njih uvrstim na novi album. Tako je, na primer, pesma „Polomiću čaše od kristala“, koju sam snimio 1979. godine, dugo bila po strani, a najveći hitovi sa tog albuma
bile su pesme „Oj, Moravo tija reko“ i „Luckasta si ti“. Sticajem okolnosti ostala je u zapećku, pa sam je pre nekoliko godina ponovo snimio i vidite šta se dogodilo.
Nešto mi govori da bi se slična stvar desila i sa nekim drugim pesmama.
* Čime se najviše ponosite u karijeri?...

CELA VEST TJ INTERVJU OVDE
***************************************

Znaci za sve one koje zanima, gde gostuje Miroslav Ilic za novu godinu 2010, u Zajecaru :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen