Dienstag, 8. Dezember 2009

INTERVJU: Seka Aleksic - Svadba u Egiptu!

INTERVJU, Seka Aleksić pevačica (nove slike)
Seka Aleksić: Svadba u Egiptu!



Veljko i ja voleli bismo da se ostvarimo u ulozi roditelja. Ali, nigde ne žurimo, navikli smo da nam se sve dešava spontano. Udajem se sledeće godine u Egiptu

Folk zvezda Seka Aleksić, posle dvomesečne medijske izolacije, u intervjuu otkriva da će se sledeće godine venčati u Egiptu i da sa svojim verenikom Veljkom Piljikićem radi na proširenju porodice! Seka će objaviti novi album za "Grand" i poručuje da podržava Sašu Popovića u "čistki" u toj produkcijskoj kući.

- Popović vrlo dobro zna da prepozna kvalitet. Pojedincima je teško da shvate da se generacije menjaju i da dolaze mlađi i talentovaniji. Nemam vremena da se bavim time ko bi trebalo da ostane u "Grandu", a ko da bude izbačen, ali ima pesama od kojih se ježim. Ružno je kada starija pevačica izađe na scenu, mlatara se i peva pesmu sa vulgarnim tekstom. Ali, tu je problem i do tekstopisaca, koji ubede pevače da to pevaju. Mene niko ne može da natera da pevam nešto što ne želim, pa makar to bio i megahit. Saša je mnogo uložio u "Grand" i ima pravo da bira čije albume će objaviti. Šta će nekome pevač koji proda nekoliko stotina diskova?



Kažu da si za 20 minuta dogovorila saradnju sa Popovićem i da si za novi album dobila odličan honorar.

- Kao i svake godine - sve smo dogovorili u nekoliko reči, nema tu pametovanja. I on i ja želimo da sve bude perfektno i da se zna ko šta radi. Oduševio se kada je čuo da na novom albumu imam 15 novih pesama. S obzirom na to da je prošli album "Kraljica" bio najprodavaniji u "Grandu", logično je da sam dobila ono što sam i želela. Na novom albumu ostala sam dosledna sebi. Moji saradnici i ja smo se trudili da ljudima pružimo kvalitetne pesme i svetski zvuk, kao što sam to činila proteklih godina. Uvek sam bila ispred, što i jeste moj cilj.

Postprodukciju novih pesama radiš u studiju Cece Ražnatovć. Da li ćete snimiti duet?

- Ceo album se miksa u studiju "Ceca mjuzik". Fantastično zvuči, jer je Ceca svoj studio opremila po svetskim standardima. Kada sam je pitala za cenu, rekla je: "Tebi ja da naplatim? Ma daj, nemoj da me zezaš." Zahvaljujem joj se puno. A što se tiče dueta, jesmo pričale o njemu i ne znači da se neće realizovati u budućnosti.

Bila si veoma hrabra kada si pristala da ti frizer obrije glavu "na čiroki".

- Kad mi je ta ideja pala na pamet, rekla sam Veljku šta planiram i on je bio oduševljen. Sutradan sam odmah otišla da se ošišam i stvarno se divno osećam. Moja frizura je bila prepoznatljiva, pa me je većina koleginica kopirala. Ali, ovaj put mislim da će se retko koja usuditi da uradi isto.

Da li je verenik bio ljubomoran kada si na provokativnim fotografijama nedavno pokazala zadnjicu i grudi?

- Naravno da nije, slike su sa Balija, gde smo inače bili zajedno. Nema razloga da bude ljubomoran kad je sve to samo njegovo!

U aprilu 2010. Veljko i ti planirate da ozvaničite vezu u Egiptu.

- Odabrala sam Egipat jer volim tu zemlju, posebno što je blizu - let traje samo tri sata, ali dovoljno je daleko od paparaca. Na mojoj svadbi neće biti izmišljanja...

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen