Samstag, 26. Dezember 2009

INTERVJU: STOJA - O seksu i Seki Aleksić

STOJA: DALEKO VULGARNIJE OD PEVANJA O SEKSU JE KADA SE PEVAČICA OD 12O KILA UTEGNE DOK SE TRI STOMAKA PRELIVAJU JEDAN PREKO DRUGOG!



Ako se o nekome pisalo i pričalo proteklih godina, onda je to svakako Stoja. Bila je hvaljena, osporavana, odmeravale su joj se reči, zavirivalo u dekolte, tražili muževi... I kada je bila na stubu srama, ali i na pijedestalu, poznata folkerka imala je isti aršin prema svemu - mudro je ćutala! Danas je opet na meti tračeva, a ovoga puta dira joj se u posao. U priče da više nije deo „Grand produkcije“ ne veruje, jer kako kaže, „mene niko ne može odnekud da izbaci!“

Poslednjih meseci goruća estradna tema je čistka u „Grand produkciji“, koja te, prema našim saznanjima, nije zaobišla.
To je, vidim, zaista vruća tema: ko je izbačen, zašto, ko peva, ko ne peva, o čemu peva... O svemu navedenom informisala sam se isključivo iz novina, u kojima se, kako sam primetila, moje ime i fotografije nisu štedeli. Da se razumemo - mene niko ne može odnekud da izbaci! Nastupam tamo gde obe strane imaju interes, bez ikakvog uslovljavanja ni sa jedne strane. Sašu Popovića poznajem godinama, smatram ga velikim profesionalcem, te s tim u vezi verujem da bi me lično pozvao da ima šta da mi saopšti, pogotovo kada je reč o jednoj ovako ozbiljnoj stvari.



Šta ćemo s tim što te već dugo nema u „Grandovim“ emisijama?
Od oktobra pa sve do polovine februara sledeće godine na terenu sam vrlo angažovana i na nekoliko poziva, nažalost, nisam mogla da odgovorim. Evo, baš ni na snimanje novogodišnjeg „Granda“ neću stići...

A stigla si na snimanje novogodišnjih programa BN...

OSTATAK INTERVJUA OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen