Sonntag, 6. Dezember 2009

Ispovest Kristine Ferari

Ispovest: Kristina Ferari

U knjizi „Gola elita" striptizeta koja je gostovanjem na „Farmi" uzbudila muški deo farmera, ispričala je kako je od dečaka Milana postala zanosna crnka


Kristina Ferari (hot slika)

Identitet i prošlost Kristine Ferari, striptizete koja je u policijskoj uniformi izludela nastupom farmere na Pinkovom imanju u Lisovićima, nije uspeo da ostane skriven.

Mediji ovih dana bruje o njenoj životnoj priči i promeni pola. Kristina, ljuta što se obelodanila priča da je u prošlosti bila Milan i da je nedavno hirurškom intervencijom postala žensko, pre nešto više od godinu dana javno je ispričala svoju životnu priču. Njena burna prošlost, ogoljena do koske, objavljena je u knjizi „Gola elita" autora Duške Jovanić i Branka Rosića. U njoj je Kristina detaljno objasnila kroz šta je sve prošla u životu dok nije postala ono što je želela - žena.

- Još u srednjoj školi sam počela da nosim žensku garderobu i to je bio pravi šok - odmah se okupilo nastavničko veće. To je bilo u rodnom Zaječaru, pa posle i u Nišu i Beogradu. Počela sam da se bavim prostitucijom, jer nema baš mnogo načina da neko poput mene zaradi za život. Moje mušterije su uglavnom porodični ljudi, i to uglavnom oženjeni, pa sam nekoliko njih pitala zašto traže takve usluge i svi su mi govorili jedno te isto - dosada. Posle nekoliko godina sve se svede na klasiku - brak, deca, posao...

CEO TEKST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen