Mittwoch, 2. Dezember 2009

Jelena Janković: Uvek može bolje

Jelena Janković: Uvek može bolje

Osma teniserka sveta Jelena Janković nije zadovoljna plasmanom na WTA listi, ali je sigurna da će joj sledeće godine poći za rukom da opet bude prva

Dvadesetčetvorogodišnja teniserka Jelena Janković realno gleda na period koji je iza nje i tvrdi da ima želju i plan kako će u narednoj sezoni ponovo biti prva teniserka sveta.

- Sezona 2009. nije bila kao prethodna koju sam završila kao prva teniserka sveta, ali i kad se malo bolje pogleda i ovo je veliki uspeh i ne treba ga potcenjivati. Mnogo se stvari izdešavalo u ovoj godini koje su uticale na mene, na moju ličnost i raspoloženje na terenu, samim tim i na moju igru, rezultate. I pored svih okolnosti uspela sam da ostanem jaka i zavšim sezonu na osmoj poziciji WTA liste. U 2009. osvojila sam dve WTA titule – Marbelju i Sinsinati, igrala finale Tokija, treću godinu za redom bila sam učesnica Mastersa – završnog turnira u godini koji okuplja osam najboljih teniserki u toj godini i drugu godinu za redom ovo prestižno takmičenje završila sam među četiri najbolje. Tu su i sjajne partije i pobede u Fed kup reprezentaciji, tako da ima puno razloga za zadovoljstvo, ali stoji i da uvek može bolje – priča Jelena o svojim poslovnim planovima, i ističe da je na polju ljubavi i emotivnog odnosa sa dečkom Mlađanom Janovićem prezadovoljna.

- Jedno drugom smo velika podrška, motivacija, tu smo uvek jedno za drugo i kada je teško i kada su lepi trenuci, često ne fizički, ali mislima i neiscrpnom pozitivnom energijom uvek.

Jelena je nedavno održala reviju gde je u okviru modne kuće Mona predstavila i svoju novu kolekciju JJ Star Collection.

- Oduvek sam volela modu, pratila modne trendove i trudila se da uvek imam po nešto od garderobe što je u tom trenutku apsolutni hit. Kada je došlo do saradnje modne kuće Mona i mene, tada sam i došla na ideju da kreiram neke modele najpre za sebe, a kada su ti proizvodi dobili pozitivne ocene i kada su se mnogi zainteresovali gde sam modele koje nosim na sebi kupila, a pri tome ne znajuči da je to nešto što je mojih ruku delo, odlučila sam se za malo veće angažovanje i da napravim kolekcije koje će biti dostupne svim mladim ženama.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen