Mittwoch, 9. Dezember 2009

Kako i kada reci detetu da je usvojeno?

Kako i kada reci detetu da je usvojeno?
Uprkos obuci koju usvojitelji prolaze pre nego što dete dođe u njihovu porodicu, dok traje procena njihove podobnosti, greške su česte.

- Da sam usvojena, da me moja jedina majka za koju znam nije rodila, saznala sam posle njene smrti. Ne mogu rečima da opišem šok i osećaj da sam prevarena, da su me celog života lagali. Još pokušavam da oprostim mojoj majci što je od mene krila biološke roditelje. Već duže vreme posećujem psihologa, borim se sa sopstvenim demonima. Imala sam duboke krize, mislila na samoubistvo - kaže za "Večernje novosti" S. M. (20) iz Beograda.






Najbolje je kada saznaju od vas
- Usvojena sam kao dete i još se sećam momenta kada su mi roditelji to saopštili. Bila sam iznenađena, i samo me je zanimalo ko to zna. Srećna sam što su mi roditelji to rekli kada sam imala oko sedam godina, što sam čula to od njih, a...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen