Kako izaći iz SLS-a?
Kako izaći iz SLS-a kada se prevrne na krov, s obzirom da se njegova vrata otvaraju na gore
Niko ne sumnja da je Mercedes SLS bezbedan automobil iako zvanično Euro NCAP testiranje verovatno nikada neće biti obavljeno (ipak je reč o ekstremno sportskom automobilu koji će malo ljudi moći da kupi).
Međutim, nakon što automobil pretrpi frontalni ili bočni udarac i uspešno zaštiti svoje putnike, postoji mogućnost da se prevrne – ovde nastaje veliki problem, pošto SLS ima tzv. galeb vrata.
Pošto se vrata ne otvaraju u stranu, već na gore, neće moći da se otvore u slučaju da se auto nalazi na krovu.
Upravo ovom problematikom su se „Mercedesovi“ inženjeri dugo bavili i našli su rešenje. Malo eksplozivno punjenje će odvojiti vrata od karoserije, pa će lako moći da se odgurnu.
Prilikom testiranja, eksplozivno punjenje je aktivirano spolja, ali u praksi će funkcionisati drugačije – ukoliko je auto na krovu, aktiviraće se kada vozač ili suvozač počnu da „cimaju“ bravu za otvaranje vrata.
Kako izaći iz SLS-a kada se prevrne na krov, s obzirom da se njegova vrata otvaraju na gore
Niko ne sumnja da je Mercedes SLS bezbedan automobil iako zvanično Euro NCAP testiranje verovatno nikada neće biti obavljeno (ipak je reč o ekstremno sportskom automobilu koji će malo ljudi moći da kupi).
Međutim, nakon što automobil pretrpi frontalni ili bočni udarac i uspešno zaštiti svoje putnike, postoji mogućnost da se prevrne – ovde nastaje veliki problem, pošto SLS ima tzv. galeb vrata.
Pošto se vrata ne otvaraju u stranu, već na gore, neće moći da se otvore u slučaju da se auto nalazi na krovu.
Upravo ovom problematikom su se „Mercedesovi“ inženjeri dugo bavili i našli su rešenje. Malo eksplozivno punjenje će odvojiti vrata od karoserije, pa će lako moći da se odgurnu.
Prilikom testiranja, eksplozivno punjenje je aktivirano spolja, ali u praksi će funkcionisati drugačije – ukoliko je auto na krovu, aktiviraće se kada vozač ili suvozač počnu da „cimaju“ bravu za otvaranje vrata.
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen