Donnerstag, 10. Dezember 2009

Liče ko jaje jajetu!

Liče ko jaje jajetu!

Press predstavlja srpske estradne lepotice koje publika često poredi sa holivudskim zvezdama

emina

Mnoge srpske estradne lepotice od početka njihove karijere publika poredi sa holivudskim zvezdama. Press predstavlja srpske pevačice, glumice i voditeljke koje, htele to da priznaju ili ne, veoma liče na svoje prekookeanske koleginice.

Emina Jahović - Penelope Kruz

Suprugu turske zvezde Mustafe Sandala od početka karijere porede sa španskom glumicom Penelope Kruz.

- Kada me ljudi vide, uvek im je to prvi komentar. Čak su mi u Sarajevu neki stranci prilazili misleći da sam prava Penelope, što mi je bilo strašno smešno. Zasad mi to ne smeta, ali mi ni preterano ne imponuje. Nadam se da me ubuduće to neće pratiti u svakom intervjuu - kaže Jahovićeva.

jovana

Jovana Pavlović VB - Džena Elfman (Darma)

Odmah po ulasku u kuću „Velikog brata", Kraljevčanku javnost poredi sa glumicom Dženom Elfman, koja u seriji „Darma i Greg" tumači luckastu devojku koja i fizički i psihički prilično podseća na srpsku starletu.

- Jovana je luckasta poput Darme. Frizure su im gotovo identične i smeju se veoma slično - napisala je na forumu jedna ljubiteljka američke serije i srpskog „Velikog brata".

holi

Ana Mitić - Holi Mari Kombs

Gledaoci televizije Foks na internet-forumima često porede voditeljku informativne redakcije Anu Mitić sa glumicom Holi Mari Kombs. Holi glumi dobru vešticu u hit-seriji „Čari" koja se, pogađate, emituje upravo na „Foksu".

- Drago mi je što me ljudi doživljavaju kao dobru vešticu. Redovno pratim seriju i naravno da mi prija poređenje sa lepom glumicom - kroz osmeh priča Ana.

Dženifer

Katarina Marković - Dženifer Lav Hjuit

Glumicu Katarinu Marković, koju publika pamti iz serije „Agencija za SIS", često upoređuju sa holivudskom zvezdom Dženifer Lav Hjuit, koja je svetsku slavu stekla ulogom u seriji „Šaptačica duhovima".

- Ne bih da publika komentariše moj izgled, već moje uloge - kaže Katarina.

tanja

Tanja Savić - Rijana

Otkad je skratila dugu crnu kosu, folk pevačicu poistovećuju sa američkom pop zvezdom Rijanom. Tanji ne smeta poređenje sa prekookenskom koleginicom. Iako su je pojedini modni kritičari dočekali na nož zbog kopiranja frizure, pevačica kaže da se ne obazire na zle jezike.

- Ošišala sam se na nagovor direktora Saše Popovića, koji tvrdi da mi kratka kosa neuoporedivo bolje stoji. Prezadovoljna sam novom frizurom - rekla je Tanja.

ana

Ana Pendić - Marša Kros

Gledaoci popularne američke serije „Očajne domaćice" tvrde da glumica Marša Kros, koja tumači lik proračunate Bri Van de Kamp, veoma liči na voditeljku igre na sreću „loto" Anu Pendić. Poznanici srpske voditeljke kažu da Ana i po karakteru veoma podseća na Bri jer voli da joj sve u životu bude pod konac.

marija

Marija Petronijević - Monika Beluči

Glumica, poznata po ulozi doktorke Ivane u seriji „Selo gori, a baba se češlja", kaže da joj laska poređenje sa slavnom Monikom Beluči.

- Naravno da mi ne smeta poređenje sa Monikom. Velika mi je čast ukoliko neko pronalazi sličnost sa Belučijevom, jer je velika glumica i uzor mnogima, pa i meni - kaže Marija.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen