Samstag, 19. Dezember 2009

Marta Savić i Jovana Tipšin tvrde da nisu izbačene iz „Grand produkcije"

Popularne smo i bez „Granda"!

Folk pevačice Marta Savić i Jovana Tipšin tvrde da nisu izbačene iz „Grand produkcije", već da su svojevoljno potražile novog izdavača


U hitovima koji se trenutno snimaju za „Grand" prepoznajem tekstove koje sam već otpevala ... Marta

Posle čistke u izdavačkoj kući „Grand", koju je sproveo njen direktor Saša Popović, nepoželjni pevači prinuđeni su da traže novog izdavača. Folk pevačice Marta Savić i Jovana Tipšin, nekadašnji ekskluzivci „Granda", poručuju da njihova karijera nije sahranjena odlaskom iz ove izdavačke kuće. One tvrde da nisu izbačene iz „Granda", već da su svojevoljno potražile novog izdavača - manje poznati „KCN rekords".

Marta Savić, supruga Mileta Kitića, za koga se takođe spekuliše da je izbačen iz „Granda", kaže da je njen novi album „Muški kompleksi" posle samo mesec dana podigao prašinu, i dodaje da je od Saše Popovića zaslužila mnogo više.

- Odlučila sam da promenim izdavača, jer smatram da sam prethodnim albumom „Erotika" zaslužila mnogo više nego što sam u „Grandu" dobila. Htela sam da pomerim estradne granice u muzičkom i vizuelnom smislu, što sam posle četiri godine i uspela. U hitovima koji se trenutno snimaju za „Grand" prepoznajem tekstove koje sam već otpevala! O vizuelnom delu da ne govorim - prepoznajete moje kožne korsete, paunovo perje, kristale nalepljene na kožu, jaču scensku šminku i zanimljive frizure - kaže Marta.

Ona smatra da u „Grandu" ipak nije zatvorila vrata.

- Nikad nigde nisam zatvorila vrata, pa ni u „Grandu". Ali...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen