Montag, 7. Dezember 2009

NAJLEPSE IZVORNE PESME - 1

NAJLEPSE IZVORNE PESME - 1

Najlepse izvorne pesme - 01 - Mikica Markovic - Moravac kolo
Najlepse izvorne pesme - 02 - Zorica Brunclik - Odakle si sele
Najlepse izvorne pesme - 03 - Ljuba Nedeljkovic - Oj livado rosna travo
Najlepse izvorne pesme - 04 - Branka Rucnov - Moj dragane sto me zaboravljas
Najlepse izvorne pesme - 05 - Ljuba Alicic - Oj moja ruzo rumena
Najlepse izvorne pesme - 06 - Branka Stanarcic - Aj kad sam sinoc posla iz ducana
Najlepse izvorne pesme - 07 - Predrag Zivkovic - Moj Milane
Najlepse izvorne pesme - 08 - Raspevani Kosmajaci - Mala moja moj nevene
Najlepse izvorne pesme - 09 - Dragan Pantic Smedarevac - Oj devojko smederevko
Najlepse izvorne pesme - 10 - Miodrag Bogdanovic - Sone strane morave
Najlepse izvorne pesme - 11 - Ljuba Nedeljkovic - Povela je jelka
Najlepse izvorne pesme - 12 - Nikola Lucetin - Sinoc kad je pao mrak
Najlepse izvorne pesme - 13 - Bora Drljaca - Oj oraje oraje
Najlepse izvorne pesme - 14 - era Ojdanic - Zelen ora pao na oranje
Najlepse izvorne pesme - 15 - Radojko Stojkovic - Mala moja preko devet gora
Najlepse izvorne pesme - 16 - dara Ruzic - Oj golube moj golube
Najlepse izvorne pesme - 17 - Branka Rucnov - Zapevala sojka ptica
Najlepse izvorne pesme - 18 - Zora Drempetic - Da znajes mori mome
Najlepse izvorne pesme - 19 - Dara Ruzic - Simbil cvece - www.FolkoTeka.com

Pesme mozete preslusati ovde

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen