Mittwoch, 2. Dezember 2009

Nemanja Stevanović - I mene je proganjala lažna premijerova ćerka!

Nemanja Stevanović - I mene je proganjala lažna premijerova ćerka!

Zvala me je 300 puta dnevno, budila me noću, zbog nje sam isključivao telefon. Nisam znao da ista devojka uznemirava i Manuela iz „Velikog brata"

Devojka koja se lažno predstavlja kao ćerka srpskog premijera proganjala je i folk pevača Nemanju Stevanovića! Takmičar treće sezone „Zvezda Granda" tvrdi da ga je Beograđanka, koja se predstavljala kao Ana Cvetković, uznemiravala nekoliko meseci.

Nemanja je druga „žrtva" devojke koja tvrdi da je ćerka predsednika Vlade Mirka Cvetkovića - Ana već četiri meseca maltretira i učesnika „Velikog brata" Manuela Stojanovića i njegovu porodicu, o čemu je Press pisao.

- Nisam znao da je ista devojka uznemiravala i Manuela! U početku sam mislio da je reč o obožavateljki koja samo hoće da se druži sa mnom. Delovala je pristojno - neobavezno smo ćaskali, dogovarali se da popijemo kafu. Shvatio sam da je vrag odneo šalu kad je počela da me zove 300 puta dnevno i šalje mi stotine poruka! Bila je opsednuta mnome, budila me je noću, zbog nje sam morao da isključujem telefon. Često je menjala raspoloženja - nekad je bila okej, a nekad vrlo besna i nervozna. Prestao sam da se javljam i odgovaram na poruke. Sva sreća, pa je i ona vremenom prestala da me zove - kaže Nemanja za Press, i dodaje da sad shvata muke kolege Dušana Svilara, kojeg je takođe uznemiravala jedna opsednuta obožavateljka.

- Sad shvatam kako je bilo Svilaru, koji je zbog jedne nasrtljive devojke morao da promeni nekoliko brojeva telefona. Bilo - ne ponovilo se - zaključuje Stevanović.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen