Mittwoch, 16. Dezember 2009

Od Januara 2010 "LUD ZBUNJEN NORMALAN" od 73 do 102 epizode

"Lud, zbunjen, normalan": Odlazi doktor Ðidimilovic, dolazi Dinin brat

Glumac Vanja Drah sprijecen bolešcu • Scenarista Fedja Isovic napisao uloge za tri nova lika...

Treca sezona TV serije "Lud, zbunjen, normalan", koja se pocinje snimati pocetkom septembra u Sarajevu, donijet ce dosta novog ne samo kada je rijec o porodici Fazlinovic nego i o samoj glumackoj ekipi.

Scenarista Fedja Isovic napisao je uloge za tri nova lika koja ce, kako nezvanicno saznajemo, igrati glumci Goran Navojec, Boro Stjepanovic i Milan Simic.

Navojec bi, navodno, trebao ovjekovjeciti lik Dininog brata, jer u nastavku price nece biti Milana Pavlovica, kao ni Vanje Draha (Drach), poznatijeg kao doktor Ðidimilovic, koji zbog bolesti nije mogao odgovoriti novom pozivu na snimanje.

U trecoj sezoni ekipi serije "Lud, zbunjen, normalan" vrata ce otvoriti Dom kulture u Hrasnici, gdje su se preselili iz Kulturno-sportskog centra Vogošca. Odlasku u ovaj dio Sarajeva glumac Senad Bašic izuzetno se raduje.

- Drago mi je što idemo u Hrasnicu, otac mi tamo živi tako da cu moci otici kod njega na kaficu. Ja sam, inace, završio Osnovnu školu u Hrasnici, a na Ilidži Gimnaziju. Tamo nas, koliko sam informiran, ocekuju i bolji uvjeti za rad - kaže naš istaknuti glumac.

Bašic nije upoznat s tim šta u nastavku price ocekuje Faruka Fazlinovica. Tako su, kaže glumac, radili i do sada, cekaju da scenarista kaže svoje.

- Nije kraj serije i neka se radi. Pored serije, ocekuju me i redovne obaveze na Akademiji scenskih umjetnosti, trebao bih kod Pjera Žalice igrati Sašu Lošica Lošu u filmu o "Plavom orkestru" i to je to. Dosta za ovu sezonu - dodaje Bašic.

- Ocigledno je da ekipa dobro radi ovaj posao. Uspjeh serije je, ustvari, rezultat rada radoholicara. Grozno bi bilo da nismo uspjeli, a pogotovo mi je drago zato što je cijela prica iz Sarajeva, Bosne... Bilo bi šteta da Federalna TV ne udje u projekat pa
da ispadne da smo na neki nacin hrvatski proizvod. To bi, stvarno, bilo glupo. Ali, nikad ne reci nikad.
U Bosni se svašta dogada - kaže Bašic.

Izvor: FolkoTeka.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen