Mittwoch, 2. Dezember 2009

Seka Aleksić: Svadbena zvona sve glasnije se čuju

Seka Aleksić: Svadbena zvona sve glasnije se čuju



U novom broju magazina “Hello!” Seka Aleksić potvrdila je da planira venčanje sa Veljkom Piljikićem u Egiptu. “Poslednjih nekoliko godina odmaram se u egipatskom letovalištu Šarm el Šeik. Jedan od menadžera u hotelu "For sizn", u kome odsedam, moj je dragi prijatelj. Kad sam mu saopštila da bih želela da se venčam negde daleko, bez velike pompe, predložio je da to bude na plaži nadomak pomenutog hotela. Taj predlog me je oduševio. S obzirom na to da je sklapanje braka intiman čin, želim da se moj budući suprug i ja, kao i naši gosti, tog dana osećamo prijatno i da nas ne opterećuju pogledi znatiželjnika ili paparaci. Najbitnije stvari u životu su mi se obično dešavale u aprilu, mesecu u kom sam rođena, pa sam rešila da sudbonosno "da" izgovorim oko mog rođendana. Mada, to zavisi i od obaveza prijatelja za koje želim da budu uz mene tog dana. Svoj prvi beogradski koncert u “Areni” ...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen