Montag, 7. Dezember 2009

Semir Cerić Koke: Sa sinom u porodičnom biznisu

Semir Cerić Koke: Sa sinom u porodičnom biznisu
Uz objavljivanje novog albuma "Idemo dalje", Koke u Sarajevu otvara i restoran

Na radost velikog broja fanova Semira Cerića Koketa, prvog dana Bajrama pod etiketom "Hayat Productiona" objavljen je njegov novi album "Idemo dalje". Pjesme "Nevjernica", "Moja dobra vilo" i "Njen rođendan" već su postali hitovi.

Prvi tiraž

- Mogu se pohvaliti da je prvi tiraž već rasprodat. Izgleda da se čekanje na kraju isplatilo. Mislim da sam pogodio s izborom pjesama, a neke od njih već su praktično postale stare pošto su vrlo brzo proglašene hitovima - kaže Koke.

Kako je album za kratko vrijeme postigao veliki uspjeh, poznati folk pjevač i zabavljač zatrpan je pozivima za gostovanja.

- Da moje kolege toliko dugo čekaju sa snimanjem albuma, vjerovatno bi se već zaposlile u firmama. Diskografska pauza nije se odrazila na moj posao i stalno sam nastupao. Naprosto sam rasprodat narednih mjeseci. Najviše bih volio da se mogu klonirati, pa da pjevam na više mjesta u isto vrijeme - ističe naš pjevač.

Koke je odlučio vratiti se i u ugostiteljske vode. Prije nekoliko godina imao je konobu, a nedavno je otkupio prostor nekadašnjeg viski bara "Bel Ami" u Sarajevu, gdje će za desetak dana otvoriti restoran "Toskana".

- "Toskana" će biti mjesto okupljanja ljubitelja dobre hrane, ali i provoda. Odlučio sam se za ovo ime jer sam se prilikom boravka u tom dijelu Italije naprosto zaljubio u njega. Svoje impresije prenio sam majstoru, koji je to sve pretočio u slike u mom restoranu. Prezadovoljan sam kako je sve ispalo i tvrdim da će "Toskana" biti jedan od najljepših restorana u gradu - nastavlja Koke.

Cijeli grad

Ugostiteljstvo će na neki način postati zajednički posao porodice našeg pjevača.

- Imam dobru ekipu radnika, kojom će rukovoditi moj sin Almein. On, naprosto, uživa u poslu. Malo je za šankom, malo u kuhinji, malo u nabavci. Ništa mu nije teško. Odlučio sam da ne pravim svečano otvorenje pošto imam velik broj prijatelja. Da sam to uradio, na mene bi se naljutio cijeli grad jer bi svi željeli doći, a imam samo pedesetak mjesta - kaže Cerić, koji ističe da će u restoranu biti jedan mali klavir, na kojem će smjeti svirati samo Saša Matić.

Uzdižem se kao feniks

Koke je zahvalan saradnicima za veliku pomoć u realizaciji albuma "Idemo dalje", a posebno ističe Fahrudina Pecikozu.

- Peca zna pogoditi moju žicu. Zna šta mi odgovara. Također, posebno mjesto zauzima i pjesma "Boem" Lejle Adilović, koja je na neki način moja životna priča. Odlučio sam se za naziv "Idemo dalje" jer je to simbolika mog životnog puta. Ja sam čovjek koji je uvijek bio borac. Šta god da mi se dešavalo, dizao sam se kao feniks iz pepela - kaže Koke.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen