Montag, 14. Dezember 2009

Šerif Konjević: Odavno sam u penziji, ali samo finansijskoj

INTERVJU: Konjević: Odavno sam u penziji, ali samo finansijskoj
Karijeru nisam gradio na skandalima, kazao je Konjević



Konjević: Moji hitovi nisu instant

Šerif Konjević prezadovoljan je uspjehom albuma "Nek' mi oproste", koji je nedavno objavila Muzička produkcija BHRT-a. Pjesme su našle put do ljubitelja narodne muzike, a popularni pjevač zatrpan je pozivima za nastupe. Kako kaže, sve će biti i bolje kada se završi velika kampanja koja počinje posljednjih dana 2009. godine.

Volja za posao

- Prvo bih želio pohvaliti ljude iz BHRT-a koji su, za razliku od nekih diskografskih kuća, pokazali da su veliki profesionalci i potpuno ispoštovali dogovoreno. Najavni spot se stalno vrti i nemam nijedne zamjerke. Čast mi je također što sam u istoj izdavačkoj kući s Dinom Merlinom, jer je on vrh vrhova. Nadam se da će se sjetiti da mi je još davno obećao jednu kompoziciju - u šali govori Konjević, kojem je album "Nek' mi oproste" 22. u karijeri.

Najboljim pokazateljem uspjeha novog CD-a Šerif smatra...

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen