Dienstag, 15. Dezember 2009

Snezana Djurisic 2009 - Imuna na tebe - FULL lyrics

Snezana Djurisic 2009 - Imuna na tebe - songtexte von
14.12.'09

Do bola sam volela
ti do bola varao
prvi put kako sam
sad si me upitao

REF.
Posle tebe, hvala Bogu, dobro sam
ona ista lavica
posle svega volim, ne brini
mene tuga dvaput jacom cini

Ceo tekst pesme, kao i ostatak pesama sa NOVOG albuma mozete pronaci OVDE ili na www.TekstoTeka.com

SNEZANA DJURISIC 2009 - FULL ALBUM

1. Velika kuca, veliki grad
2. Dobro se ozenio
3. Kasicica
4. Lazes me ljubavi moja
5. U moje ime odustani
6. Ljubavne vradzbine
7. Da je srce znalo
8. Da zaigram
9. Tri puta po srpski
10.Imuna na tebe
11.Gde cu sama

tekstovi,lyrics, von, od, pjesama, lyrics, lirika,songtexte,text,textovi,pjesma,pesma,pesme,pjesme,pesama,from,reci,

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen