Mittwoch, 2. Dezember 2009

VELIKI BRAT: Admir Mujabašić: Dopada mi se Danica!

Admir Mujabašić: Dopada mi se Danica!



Sa njom ne bih bio više od prijatelja da ne bih povredio Arsu. Jovana ponekad podseća na muškarca. Karlo me optužio da sam bio sa Viki

Admir Mujabašić, ukućanin „Velikog brata" koji je u ponedeljak izbačen iz šoua, kaže da je na ivici suza jer se prvi put u životu odvojio od brata blizanca Enisa.

- Ovo je jedno od najvećih iskušenja za nas dvojicu. Enis mora da izdrži zbog nas dvojice. Teško mi je. Nismo laki na suzama, ali na ivici sam da zaplačem - kaže Admir.

Mujabašić priznaje da mu se Danica dopala, ali tvrdi da sa njom nije želeo da bude više od prijatelja jer je Arsa zaljubljen u nju.

- Danica mi se svidela. Ali, žena je žena, a drug je drug! Siguran sam da ću nastaviti druženje sa Arsom - kaže on.

Admir tvrdi da u kući nije bilo seksa i da...

Tanju ljubi samo Radiša...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen