Freitag, 11. Dezember 2009

VELIKI BRAT: Karlo me neće prevariti sa Mirom!

Karlo me neće prevariti sa Mirom!
VIKI RALEVA: Znam da me i dalje voli, a Užičanka nije njegov tip devojke. Smeta mi njen nadimak Mira Tanga


Zaboravio Viki?... Karlo obasipa komplimentima Užičanku Miru

Makedonka Violeta Raleva, koja se po izbacivanju iz šoua „Veliki brat" vratila u roditeljski dom u Skoplju, tvrdi da je dečko Karlo Zagorac neće prevariti sa Užičankom Mirom, sa kojom konstantno flertuje u kući na Košutnjaku.
- Karlo se samo šali! On ne želi da ima ništa ozbiljno sa Mirjanom. Razumem ga zašto se tako ponaša, jer su uslovi u kući nenormalni. Znam da me voli i da me neće prevariti. On je često ponavljao da je zaljubljen u mene. Uostalom...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen