Donnerstag, 3. Dezember 2009

VELIKI BRAT: Violeta: Karlo se bori za mene

VIOLETA O SVOM DEČKU U KUĆI VB
Karlo se bori za mene

Mislim da Karlo više ne zna šta radi u kući „Velikog brata”. Teško mu je, živi dan za danom i samo čeka trenutak kada će da izađe. Sigurno se pita s kim to živi - počinje priču za „Blic” izbačena ukućanka i Karlova devojka Violeta Raleva Viki. Karlo je ovih dana mnogo nervozan i skoro se sa svima svađa. Niko od stanara mu ne prija, ali je on, kako ističe Viki, odlučio da se bori.

- Pa zašto da napusti kuću? Zašto da se preda. Nije on tako slab, zar bi trebalo neko ko je slabija ličnost od njega da izdrži do kraja. Ja sam i Karlu i Kiki rekla da sam se toliko trudila i borila za njih i da oni sada moraju da se bore za mene tako što će ostati u kući - priča Viki koja smatra da se Karlo odvojio od određenih osoba zato što je video kakve su one.

- Nije lako kada se vratiš u kuću. Ne smeš da otkrivaš informacije iz spoljnog sveta, a znaš ko šta misli i kako se ponaša. Stanari znaju šta su rekli za Karla i on jednostavno ne može sa svima da bude okej. Nije glumac, nije fejker, ne ume da izigrava da ih sve voli. Postoje ljudi koji umeju da glume, ali Karlo gleda pravdu i smatram da je potpuno u pravu - ističe Viki.

Karlo se u poslednje vreme žestoko...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen