Dienstag, 15. Dezember 2009

AZEMINA GRBIC - MOJE NAJLEPSE PESME

AZEMINA GRBIC - MOJE NAJLEPSE PESME

Azemina Grbic - 01 - Volim te volim www.FolkoTeka.com
Azemina Grbic - 02 - Kolo igra kod komsije
Azemina Grbic - 03 - Sanjala sam da se zenis sine jedini
Azemina Grbic - 04 - Tuzna prica
Azemina Grbic - 05 - Ne kazi mi zbogom
Azemina Grbic - 06 - Zao mi je - www.FolkoTeka.com
Azemina Grbic - 07 - Udri mujo u sargiju
Azemina Grbic - 08 - Sini sunce jarko
Azemina Grbic - 09 - Tugo,tugo
Azemina Grbic - 10 - Mene moja zaklinjala majka
Azemina Grbic - 11 - Poklon Bosni
Azemina Grbic - 12 - Rastasmo se u prolece
Azemina Grbic - 13 - Pjeva se tvoja pjesma
Azemina Grbic - 14 - Ti si zlatna zarka moga sunca
Azemina Grbic - 15 - Sunce zeze zapara je ljuta
Azemina Grbic - 16 - Niz kaldrmu klepecu nanule

Pesme mozete preslusati ovde

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen