Montag, 7. Dezember 2009

FARMA: Marina Perazic: Bebi Dol je usrala WC

INTERVJU: Marina Perazic

Hrvatska pevačica otkrila jednu od misterija na „Farmi“
Bebi Dol je uneredila WC!

Hrvatska pop pevačica Marina Perazić je posle 76 dana napustila „Farmu“, svesna da su je glasači kaznili zbog ispada i svađa u kojima je učestvovala protekle nedelje.

- Ne žalim ni zbog čega i stojim iza svega što sam rekla i uradila. Jedini motiv za ulazak na „Farmu“ bila su moja deca za koju na ovakav način obezbeđujem neka sredstva za život.
- Rekli ste da ste želeli da obezbedite egzistenciju svojim ćerkama. Kako biste to uradili da ste ostali još nedelju ili dve na farmi?
- Ne smem da pričam koliki mi je honorar, ali nedelju dana provedenih na “Farmi” u Srbiji znači četiri meseca veoma udobnog života. Užasno sam se trudila da ostanem još desetak dana. Šta misliš kako se osećam kada sam morala da dođem da radim sve ono na “Farmi? Za mene je to dno dna. Ali opet, znaš li koliko moram da radim da bih zaradila ovo što jesam za 11 nedelja?

- Da li ste dobili više od 10.000 evra koliko ste stekli na hrvatskoj “Farmi?
- Malo manje, tamo je ipak viši standard.
- Svi su pomislili da ste u veoma teškoj situaciji, a onda ste izjavili da ćete po izlasku kupiti treći laptop?
- I jesam u veoma teškoj situaciji. Na birou sam više od 10 godina, nemam posao, inžinjer sam građevine, ali nikada nisam želela to da radim. Jesam, rekla sam da ću kupiti laptop! Nečim ću sebe nagraditi, neću kupovati bundu, ali hoću odeću u kojoj ću izgledati pristojno, kao i kompjuter.
- Na farmi ste se najžešće posvađali sa Majom Nikolić, a zamerili ste i Tomi što vas je odredio za slugu.
- Kada meni neka Maja priča da sam debela, setim se svoga deteta koje se pre sedam godina razbolelo od paralize facijalis. Od lekova se ugojila 25 kilograma, a i ja sam od stresa. Trebalo mi je mnogo vremena i živaca da sve to prevaziđem, al’ debljina je ostala.
- Gestikulacijom oralnog seksa u jednom razgovoru pokazali ste po čemu je Maja poznata?
- Raspitajte se...
- Ko je još na vas ostavio loš utisak?
- Najviše me je razočarala Bebi Dol. Zato što je folirantkinja i manipulator. Grozno. Njeno pranje sudova je... uh, pa radije ću ga prati svaki čas nego da tri sata gledam njeno zvocanje i pripreme. Svi su ostali bili super, znam da ih je bilo sramota što me proziva po nacionalnoj osnovi, nemaju oni baš lepo mišljenje o Bebi Dol.
- Cakana je upravo nju napala za nered u toaletu.
- Isto to misli i Maja, Sandra, Viki... Onaj prvi put je bio katastrofa, Maja tvrdi da je videla ko je i rekla mi je, ali sam joj se zaklela da neću reći. Noću je tamo totalni mrak i ne verujem da to neko radi namerno. Rekla sam Bebi šta sam zatekla, a ona je napravila onu njenu facu i šapnula mi: “Ajde, molim te, da ne bude frka, idemo to da operemo.” Odvratila sam joj da mi se to gadi, rekla mi je da samo budem uz nju i da joj dodajem sredstva, rukavice, posude i onda je ona to očistila. Posle toga se dogodilo još jednom.
- Bivši suprug Firči je rekao da nije mogao da zaradi koliko ste mogli da potrošite?
- Je l’ tako? Pa šta misliš zašto sam ja ovde? Da išta daje svojoj deci, ne bih bila drugi put na “Farmi”. O čemu on priča?

Nisam bila u buretu sa Topalkom

- Iako ste sa Topalkom poslednjih dana bili u zategnutim odnosima, on je vaš favorit za pobedu?
- Topalko i ja samo imali prijateljski odnos, simpatija nije bilo. Moje srce je zauzeto već dugi niz godina, a Topalko je oženjen. On je najveći radnik tamo.
- Nikola 357 je izjavio da je bilo seksa u buretu gde se farmeri kupaju, a glavni osumnjičeni ste baš Topalko i vi?
- Nikada dve osobe suprotnog pola nisu zajedno ušle u taj prostor.

Barba je sam pričao o meni

- Momčilo Bajagić Bajaga je izjavio da vam nije posvetio pesmu „Kad hodaš“, a Vlado Georgiev se ogradio da ste bili u šemi, ali davno, pre 13 godina.
Upravo je Barba pre sedam godina mene stavio na listu svojih žena koja je objavljena u jednim novinama. Onda je njemu bila grozna frka zbog toga, pa me je kao pitao - vidi šta su nam učinili? Ma je li? Pa ko je mogao da da hronološki prikaz svih tih žena, ko je to mogao da zna osim njega samog? A Bajaga... ha... dobar dečko. Ja u svakom slučaju nisam svoju karijeru gradila pričajući o njemu.

Toma me je nominovao zbog Živke!

- Toma vas je postavio za slugu, a pre toga ste se lepo slagali. Čak vam je masirao grudi?
- Molim?! Nije me dirao niti masirao grudi, ali je bio malo slobodniji u masaži leđa, što sam ja odmah sprečila i izgrdila ga.
- On je izjavio da vas je hvatao za grudi i da su lepe i prirodne. Zbog toga je imao problem sa ženom.
- To se vidi i bez pipkanja. Znači da me je nominovao zato što ga je žena ukorila?


SVE O FARMI OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen