Donnerstag, 24. Dezember 2009

FARMA: Viktorija imala težak udes! Topalko najfarmer!

Milan Topalović trijumfovao u rijaliti-šouu "Farma", folk pevačposle tri meseca napustio Pinkovo seosko imanje bogatiji za 100.000 evra! * Viktorija doživela saobraćajnu nesreću - auto kojim je putovala ka studiju prevrnuo se četiri puta!



Pobednik prve srpske "Farme" je Milan Topalović Topalko! Folk pevač opravdao je ulogu najvećeg favorita - posle tri meseca napustio je Pinkovo seosko imanje bogatiji za 100.000 evra. On je u završnici takmičenja pobedio pet superfinalista - Igora Lazića, Sandru Obradović, Maju Nikolić, Snežanu MiškovićViktoriju i Marka Đurovskog.

- Još nisam svestan šta mi se dešava! Pare ću potrošiti na snimanje albuma. Sad me žena sigurno neće ostaviti - rekao je najbogatiji srpski farmer.



Njegova supruga Vesna poručila je da ga voli i da se ponosi njime, čime je stavila tačku na čaršijske priče da se razvodi od pevača zbog njegovog flertovanja sa atraktivnim farmerkama.

U završnici takmičenja borilo se šest superfinalista. U Pinkovom studiju priredjen je pravi spektakl, u kome su učestvovale većina bivših farmera i porodice finalista. Na svakih pola sata sa "Farme" je izbacivan po jedan takmičar, a pobednik je proglašen u ponoć. U prvom preseku glasova najmanje glasova publike imao je Marko Đurovski.

- Neću kući! - zavapio je Marko u kući u Lisoviću, a zatim je u intervjuu u studiju sumirao utiske:

- Razočaran sam, očekivao sam pobedu. Neću da pričam lažnu priču da mi je drago što se vraćam kući.

Shvativši da ga devojka Marija nije dočekala, Marko je tvrdio da nema razloga da bude ljuta na njega. On kaže da se šalio kad je izjavio da "takve kao Sandra napolju ima koliko hoće".

- Šalio sam se. Sandra je predivno stvorenje, baš mi je prirasla za srce. Zaista mi se dopala, ali na moj način. Neću da kažem koji je to način - tajnovit je Marko.

Za njim "Farmu" je napustila Viktorija. Na putu ka studiju u Šimanovcima dogodila se saobraćajna nesreća - auto kojim je putovala prevrnuo se četiri puta! Na svu sreću, rok zvezda 80-ih i vozačnisu povređeni.

- Krivina je bila vrlo opasna. Delovalo je da ćemo samo udariti u sneg, ali auto se prevrnuo nekoliko puta i završili smo u reci! Najbitnije je da sam čitava. I dalje u ruci držim ikonu, a krst mi je ostao u autu. Hteli su da me odmah odvedu u kliniku na pregled, ali to nisam htela. Od auta ništa nije ostalo - rekla je Viktorija.



Press saznaje da je Pinkov vozač poštovao saobraćajne propise dok je upravljao "audijem A6"...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen