Dienstag, 22. Dezember 2009

Intervju: Indira Radić

Intervju, Indira Radić, pevačica
Indira: Divlja sam i prkosna



Moja kosa pokazuje da sam ratoborna, ali i ženstvena. Rale je bio i ostao moj veliki prijatelj, ali je došlo do zasićenja. Sa bugarskim ministrom Mikovim nikada nisam bila u ljubavnoj vezi
Folk pevačica Indira Radić najavila je novim maksi-singlom veliki povratak na srpsku estradnu scenu. U intervjuu Indira otkriva razloge prekida višegodišnje veze i poslovne saradnje sa poznatim kompozitorom Goranom Ratkovićem Raletom i negira da je njen novi dečko bugarski ministar Mihail Mikov.
- Rale je bio i ostao moj veliki prijatelj. Došlo je do zasićenja i pada energije na obe strane, što je normalna pojava kod dugogodišnjih saradnika. To ne znači da jednog dana nećemo ponovo sarađivati. Prijatelji uvek ostaju prijatelji - kaže Indira na početku razgovora.
Ubrzo posle raskida sa Raletom mediji su te povezivali sa mnogim muškarcima, između ostalih i sa bugarskim ministrom Mihailom Mikovim.
- Ljudskoj mašti nigde kraja! Poznato je da sam u Bugarskoj veoma cenjena i popularna, mnoge tamošnje pevačice prepevale su moje pesme. Gospodina Mikova i mene vezuje lepa poslovna saradnja još od juna meseca, kada sam pozvana da svojim koncertima ulepšam njegovu predizbornu kampanju na trgovima najvećih gradova Bugarske. Otad smo samo dobri prijatelji i apsurdno je pričati o drugačijem odnosu.
Ipak, od njega si dobila neobičan poklon - vevericu. Da li je još uvek čuvaš kao kućnog ljubimca?
- Ne sećam se da sam otkrila ko mi je poslao slatku vevericu. Još uvek je u kući, pravi dar-mar čim je pustim iz kaveza. Šta ću kad sam je razmazila...
Posle više godina odlučila si da plavu kosu ofarbaš u crveno, ali i da pokažeš seksepilan izgled. Ko je bio inicijator toga?
- Talas nove energije i dobrog raspoloženja me je podstakao na promene. Unutrašnje zadovoljstvo čini čuda! Nisam rob trenda i jedino želim da budem dosledna...

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen