Dienstag, 22. Dezember 2009

VELIKI BRAT: Kiki i Mirjana napustile "Velikog brata"

Kiki i Mirjana napustile "Velikog brata"
Nije bilo "crvene zone" na početku večeri, odmah je izletela poslednja Makedonka iz Kuće a posle nje je izašla i Mirjana.

Kristina je osma osoba koja se oprašta od šanse da osvoji 100.000 evra, a ostali u Kući su automatski postali finalisti! Kristinino iznenadno izbacivanje, bez šanse da spakuje stvari ili ljudski se oprosti sa ostalima, najviše je šokiralo njenu najbolju drugaricu Jovanu i povremenog dečka Manuela.
Voditeljka Marijana izbacivanje je obavila ekspresno, objasnivši ukućanima samo da je Kristina tokom nedelje imala najmanje glasova publike.
"Iznenađena sam, nije mi važno izbacivanje, čudno mi je napolju ali sam uzbuđena", rekla je Kiki po izlasku.
O svojoj kratkoj romansi sa Manuelom "ne zna šta da kaže", ali publici nije promakao strasni poljubac na rastanku…
"Manuel je dobar dečko. Meni je potreban neko kome mogu...

CELA VEST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen