Dienstag, 8. Dezember 2009

Vlado Georgijev: Moj prijatelj Nigor pobedjuje na „Farmi"!

Vlado Georgijev: Moj prijatelj Nigor pobeđuje na „Farmi"!

Pop pevač Vlado Georgiev od 23. do 28. decembra održaće niz svečanih koncerata u pozorištu „Madlenijanum", na kojima bi posetioci trebalo da dođu odeveni u večernju garderobu

U razgovoru za Press Vlado najavljuje novi album za mart 2010. i poručuje da na „Farmi" navija za prijatelja Nigora.

- Ne pratim dešavanja na tom rijaliti seoskom imanju. Pričaćemo o „Farmi" kada Igor pobedi. Slavićemo zajedno! - kaže Vlado, i dodaje da je zaokupljen pripremama za prve pozorišne nastupe u karijeri.

Georgiev kaže da mu se dopala ideja da održi koncerte za manji broj ljudi. Svestan je da zbog visokih cena karata (4.500 i 5.500 dinara) mnogi neće prisustvovati njegovim nesvakidašnjem nastupima.

- Priznajem da cene karata nisu za svačiji džep. Naime, cene su takve jer je zakup skup. To će biti akustičan koncert, prikladan ambijentu u kome ću nastupati i potpuno drugačiji od onoga što su ljudi navikli da čuju od mene. Naravno, biće i gostiju koje ne želim da otkrivam. Od organizatora sam jedino tražio pivo za tehničku ekipu, muzičare i sebe posle koncerta - kaže Vlado, i najavljuje da će na koncertu otpevati i neku od svojih novih pesma.

Vlado privodi kraju dugo najavljivani album i u studiju priprema remiks hita „Hej ti".

- Biće to kompilacija mojih pesama nastalih u proteklih šest godina. Od 50 pesama izabrao sam 12. Nisam od onih koji izdaju albume na godinu ili dve. Sada novi album ima smisla, jer je prošlo neko vreme. Na njemu su svirali čuveni Vini Kolajuta, Tomi Miler i Luis Konte, a „Gospel hor" gostuje u tri pesme. Verujem da se publika nije zasitila mojih pesama. Konkurencije nema jer svako ima svoju publiku - kaže on.

Georgiev tvrdi da još nije ugovorio novogodišnji nastup.
- Ponude koje su bile primamljive su neozbiljne. Neću da dovedem svoj bend u situaciju da sviramo negde, a da posle toga imamo neke nepredviđene situacije. Tamo gde bih voleo da sviram finansijska situacija je poprilično loša. Između džaba sviranja i džaba ležanja biram - džaba ležanje! Radije ću povesti svoj bend i prijatelje negde da se dobro provedemo, nego da sviram po svaku cenu. Može Nova godina da bude svaki dan i da traje svih 365 dana u godini - zaključuje Georgiev.

Neću objaviti knjigu pesama

Vlado kaže da, osim komercijalnih, piše i pesme za svoju dušu.

- To su samo moje pesme i nigde ih neću objaviti. Ti stihovi neće ugledati svetlost dana ni u jednom segmentu izdavaštva. Ni kao hitovi na albumu, ni kao poezija. To je samo moje - kaže Georgiev.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen