Dienstag, 8. Dezember 2009

VELIKI BRAT: Opljackana policija

VB: Opljačkana policija

Kuća Velikog Brata podeljena je na "dobro i zlo" - kriminalce i policajce. Trenutno najpoznatiji "ljudi u plavom" u Srbiji su Mira, Karlo, Radiša, Danica, dok su svi ostali prevaranti i "sitni" kriminalci koji će u toku nedelje dobijati tajne zadatke.

Prvi tajni zadatak dobili su Jovana i Đorđe koji moraju da provale u kancelariju VB policije i ukradu svoj dosije "Boni i Klajd". Za to vreme policija vredno patrolira - Karlo je čak pretraživao i gepek "stojadina" parkiranog u dvorištu.

Koliko im se sviđa nova igra govori i činjenica da su se Mira i Dragica u patroli tim istim "stojadinom" raspričale o svojoj "deci".

"Muž mi se zove Bogdan, a sinovi Marko, Aleksa i Alen. Svekrva se malo razočarala oko imena Alen, ali šta ćeš", pričala je Dragica svoju životnu priču koleginici. "Ja ne znam šta ću s mojima...Ovaj stariji mi ide u vrtić, a ovaj mlađi ima tek dve godine i rano mi je da ga šaljem među ostalu decu...", jadala...

CEO TEKST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen