Freitag, 30. Oktober 2009

Bojan Marović dobio žestoke batine u Podgorici

Bojan Marović čeka operaciju vilice, priznaje:
Razumem Lauševića - mogao sam da ubijem!!!

Crnogorski pevač Bojan Marović se samo delimično oporavio od nedavne tuče sa grupom alkoholisanih mladića i čeka ga još jedna operacija vilice.



Teško govori, ali je priznao da je tek kada mu se desio incident razumeo reakciju Žarka Lauševića koji je pucao tokom tuče i zbog toga i danas živi u bekstvu.
- Spaslo ih je to što mi je auto, u kome mi je bilo oružje, bio prilično daleko od mesta gde se tuča odigrala. Razumem Lauševića, jer bih i ja isto reagovao, pobio bih ih u tom trenutku - priznaje Bojan. Kaže kako je njegova drugarica, zbog koje je izbio sukob, odmah otišla u Italiju i neće se skoro vratiti.
- Moja drugarica, koja je mimo svoje volje bila uzrok ove tuče, odmah je otputovala u Italiju. Zove me svaki dan, brine za mene. Obožava me, kaže da sam njen princ. Ja sam ponosan što sam vaspitavan da branim žensku osobu koja je sa mnom u društvu i uvek...

CEO TEKST PROCITAJTE OVDE


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen