Samstag, 31. Oktober 2009

Haris Dzinovic 2010 - Novi album 'Magic'

Haris Dzinovic - Novi album 'Magic'

Haris spremio 'muzicku bombu' za 'Arenu'!
Novi album 2010. 'Magic' (Magija)

Folk pevač Haris Džinović preksinoć je nekolicini beogradskih novinara premijerno predstavio pesme sa novog albuma, koji će promovisati na velikom beogradskom koncertu 11. decembra u 'Areni'. Harisov povratnički album, posle devet godina diskografske pauze, kritičari opisuju kao 'muzičku bombu'.

- Moja namera je bila da ostanem veran publici i sebi, a da opet budem nov i moderan. Trudio sam se da ne iskočim iz šina. Perfekcionista sam, iako je album završen moraću da napravim još neke mikronske ispravke. Zapet sam k'o puška, očekujem veliki dernek u 'Areni'! - kaže Džinović, i dodaje da je album posvetio svojoj supruzi i deci:

- CD sam nazvao
'Magic' (magija), što ima veliku simboliku za mene - M kao Melina, G kao Đina i C kao Kan. Oni su moj svet, zato sam odlučio da im poklonim album - kaže pevač.

Cene karata za Harisov koncert su 1.200, 1.500, 2.000 i 2.500 dinara.


izvor: Vesti - Sport - Muzika - LifeStyle - Automobili - BiznisKlub.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen