Samstag, 31. Oktober 2009

Silvija Nedeljković: Imam nove grudi, imam novog dečka!

Silvija Nedeljković: Imam nove grudi, imam novog dečka! (Slike)


Nisam se operisala da bih silikonima pravila karijeru, već sam to odavno želela! Uživam u vezi sa novim dečkom - srećna sam, zadovoljna i ispunjena žena...

'Zvezda Granda' Silvija Nedeljković nedavno je snimila set provokativnih fotografija na kojima je javnosti pokazala nove, silikonske grudi! Pevačica uživa u ljubavnoj vezi sa novim dečkom, golmanom Crvene Zvezde Sašom Stamenkovićem, i odnedavno vodi novi serijal popularne emisije 'Grand parada'. U intervju poručuje da joj voditeljstvo ne ugrožava pevačku karijeru.





- Velika je čast voditi jednu od najgledanijih emisija kod nas. Ne plašim se da će mi voditeljski angažman ugroziti pevačku karijeru. Možda sam tako mislila kada sam prošle godine počela da vodim 'Zvezde Granda', ali sada uveliko pevam, radim, i pripremam nove pesme, da bih publici dala ono zbog čega me i voli!

Mediji tvrde da si u svađi sa kolegom Nemanjom Stefanovićem, a vas dvoje zajedno vodite emisiju.
- Te priče su izmišljene! Mi se savršeno slažemo. Nemanja je prvenstveno moj prijatelj, pa tek onda kolega. Žao mi je što ti zli jezici nemaju čime da se bave osim našim odnosom.

Kažu da se tvoja koleginica Radmila Manojlović uobrazila...


CEO TEKST OVDE


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen