Samstag, 31. Oktober 2009

Zdravko Čolić o koncertima u Hrvatskoj

Zdravko Čolić o koncertima u Hrvatskoj
Udvaram se svim ženama

Zdravko Čolić, jedan od najpopularnijih pevača nekadašnje Jugoslavije, Novu godinu će provesti radno, a pevaće u Novom Vinodolskom u Hrvatskoj.



U intervjuu koji je dao za hrvatske medije, Zdravko otkriva koga će prvo poljubiti kada kazaljka otkuca ponoć i pozdravi tada staru 2009. godinu i priča o ženama.
- Ako bude sreće, poljubiću neku zgodnu damu koja će u Novom Vinodolskom stajati do podijuma. Ako ne, onda ću čestitati nekom od momaka iz mog benda. To je sasvim prirodno, nije mi se još nikad dogodilo da mi muškarac kao prvi čestita i urekne predstojeću godinu - priča Zdravko Čolić za zagrebački „Jutarnji list” i osvrće na njegovu ljubav prema ženama.
- Nema tu neke filozofije. Postoji ta jedna posebna energija između žena i muškog pevača. Sad će opet svi biti ljubomorni… Ja stvarno ne znam. Valjda je to između mene i žena nekako urođeno. Ja sam kao mladi pevač i počeo obraćajući se ženskoj publici, a tako sam i nastavio. Ja volim i poštujem žene, a one prepoznaju tu iskrenost. Uz to, ja pevam ljubavne pesme, imam jedno veliko uvažavanje i jedno korektno ponašanje prema...



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen