Freitag, 15. Januar 2010

www.FolkoTeka.com: Ceca: I danas patim za Željkom!

www.FolkoTeka.com: Ceca: I danas patim za Željkom!

Link to www.FolkoTeka.com

Ceca: I danas patim za Željkom!

Posted: 14 Jan 2010 05:47 PM PST

INTERVJU… Svetlana Ceca Ražnatović, pevačica Željka u našoj kući pominjemo svakog dana. Veljko i Anastasija pate, otac im mnogo nedostaje. Ubice su zaslužile doživotnu robiju Svetlana Ceca Ražnatović (36), deset godina nakon atentata na Željka...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Zdravko Čolić – Promocija novog albuma na Dan žena

Posted: 14 Jan 2010 05:35 PM PST

Dok većina pevača planduje početkom januara, pop zvezda Zdravko Čolić uveliko radi na završetku novog albuma koji bi trebalo da se pojavi na tržištu 8. marta, baš na Dan žena (8. mart). “> Čola uskoro putuje u London, gde će „došminkati"...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Tošetova poslednja pesma

Posted: 14 Jan 2010 05:26 PM PST

Menadžerka Ljiljana Petrović najavila je objavljivanje CD-a s numerom „Još uvek sanjam da smo zajedno”, koju je Toše Proeski otpevao pred smrt Ljiljana Petrović, menadžerka pokojnog makedonskog pevača Tošeta Proeskog, dve godine nakon...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Šemsa Suljaković 2009 – Idem dalje – lyrics

Posted: 14 Jan 2010 05:08 PM PST

Semsa Suljakovic 2009 – Idem dalje 04.01.’09 Posljednju sam, evo, zoru budna cekala posljednju zbog tebe suzu vrelu pustila 2x Nisi vrijedan moga bola sad sam shvatila i previse ljubav tvoju vec sam platila REF. Idem dalje, idem...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Ljute rivalke – Jovana Tipšin i Danijela Vranić

Posted: 14 Jan 2010 12:48 PM PST

Jovana: Samo nek Vranićka koluta očima, ja sam zvezda! Danijela: Ispoštovala sam Jovanu, ona mene nije, otišla je sa bine! Nema veze sto je Cvrcak srecno ozenjen covek i proslost za obe pevacice, Danijela Vranic i Jovana Tipsin ni dan...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Ceca i Cvele kod Čanka na paprikašu

Posted: 14 Jan 2010 12:14 PM PST

Ceca & Cvele - Uživali u paprikašu od divljači Prosle nedelje Ceca Raznatovic i njen decko Vladimir Cvetkovic Cvele boravili su nekoliko dana na Kopaoniku. Vece pre povratka u Beograd, lider Lige socijaldemokratske stranke Vojvodine, Nenad...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Koktel band 1998

Posted: 14 Jan 2010 04:44 AM PST

Koktel 1998 - kaseta ZAM Fivet AK 247 1. Pijem vino 2. Leptir 3.

Za kompletan tekst, posetite nas...

INTERVJU: Frenki intervjuiše Edu Maajku

Posted: 14 Jan 2010 03:57 AM PST

Dva najutjcejanija repera Balkanskog poluostrva razgovaraju o onim stvarima u kojim su najbolji: repu, sceni kod nas i u svijetu, inspiraciji, bitovima, produkciji i novim izdanjma koja spremaju. Frenki: Koje su tvoje najdraže altake za pravljenje...

Za kompletan tekst, posetite nas...

DJ DREAM – SKUPA SVI 2007 (Video)

Posted: 13 Jan 2010 10:34 PM PST

Da se podsetimo, prvog hita posvecenog izmedju ostalog sajtu www.FolkoTeka.com… DJ Dream je odradio super posao… Pogledajte spot a i poslusajte pesmu…: Tekst ceo tj lyrics, mozete naci na www.TekstoTeka.com Tagovi: SKUPA SVI,...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Moj utisak sa koncerta – Severina u beogradskoj Areni 17. okotobar 2009. (video snimci)

Posted: 13 Jan 2010 09:52 PM PST

Moj utisak sa koncerta – Severina u beogradskoj Areni 17. okotobar 2009. Elem, malocas sam stigla sa Severininog koncerta. Jeste da sam ocekivala da ce biti dobro, ali ovako predobro – NE! Ja sam odusevljena sta zena radi na sceni. Ovo...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Severina: Snimak koncerta ARENA, Beograd 2009 – VIDEO

Posted: 13 Jan 2010 07:24 PM PST

Dok se zeljno iscekuje DVD kompletnog Sevrininog koncerta u Beogradskoj Areni, za sve one koji su propustili emitovanje na RTS televiziji, ili pak nisu prisustvovali koncertu, evo nekoliko snimaka :) Da podsetimo, koncert je odrzan 17.

Za kompletan tekst, posetite nas...

Deda 2010 – Dajdža moj – PROMO

Posted: 13 Jan 2010 04:19 PM PST

Deda 2010 - Dajdza moj - PROMO Jos jedan ovogodisnji novitet...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen