Mittwoch, 13. Januar 2010

www.FolkoTeka.com: SAVETI: Kako lečiti suve i ispucale usne

www.FolkoTeka.com: SAVETI: Kako lečiti suve i ispucale usne

Link to www.FolkoTeka.com

SAVETI: Kako lečiti suve i ispucale usne

Posted: 12 Jan 2010 04:27 PM PST

Svi smo se upoznali sa problemom ispucalih usana koje tokom zime dožive pravi šok. Kako je vlažnost u vazduhu znatno pojačana, voda iz vaših usana se bukvalno osuši, a to ima za posledicu pucanje na usnama koje je teško lečiti. Teško, ali nije...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Azis – Bivshi / Азис – Бивши / 2010 – PROMO – Bugarska

Posted: 12 Jan 2010 02:36 PM PST

Nova promo pesma iz Bugarske, kod nas za download… a poslusajte je ovde:

Za kompletan tekst, posetite nas...

Lepa Lukić poručila Radi za Milana: Šta će ti cvrculjak!

Posted: 12 Jan 2010 01:45 PM PST

Radmila Manojlovic nasla se u jako neprijatnoj situaciji kada je prosle nedelje u emisiji Narod pita Lepa Lukic javno isprozivala i izvredjala njenog decka Milana Stankovica. Naime, kada je Sasa Popovicpo ko zna koji put upitao Radu koji je njen tip...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Čola pevao kod Bajage

Posted: 12 Jan 2010 12:46 PM PST

Cola pevao Bajagi Serijom uspesnih koncerata u Sava centru, Momcilo Bajagic Bajaga i Instruktori nedavno su proslavili 25 godina postojanja. Svojim gostovanjem ukazao im je cast i Zdravko Colic, koji je nastupio na jednom od koncerata. Cola je...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Miroslav Knežević 2009 – album: Mlad i zaljubljen

Posted: 12 Jan 2010 05:40 AM PST

Miroslav Knezevic 2009 – album: Mlad i zaljubljen – Renome CD 1394 1. Tito pit’o, djedo ne dade 2. Kada Bole ojkacu porene feat. Ostavljeni Krajisnici 3. Soba No.5 4. Zavicaju, suzo u ocima 5. Tatjana 6. Piti Mile ponesi 7. Mlad i...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Elvira Rahić 1993 – album: Želim ti sreću

Posted: 12 Jan 2010 05:28 AM PST

Elvira Rahic 1993 – album: Zelim ti srecu – Intakt Records CD RIP 1. Sad je kraj 2. Da si mene volio 3. Pokraj rijeke 4. Ne trazi me 5. Zelim ti srecu 6. Vrati se svojoj mami 7. Uspomeno moja 8. Svi mi ljudi govore Album mozete...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Danijel Pavlović 2010 – Neke se reči dogode – lyrics

Posted: 12 Jan 2010 04:36 AM PST

Danijel Pavlovic 2010 – Neke se reci dogode 11.01.’10 Nemoj da pokrijes glavu rukama svojim u oci pogledaj me bar jos uvek postojim I vidis da sam u pravu kad govorim ti sve sto znala si i pre na satu kazaljke davno su...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Sale Prerad 2009 – S vremena na vreme – lyrics

Posted: 12 Jan 2010 04:25 AM PST

Sale Prerad 2009 / 2010 – S vremena na vreme 11.01.’10 Nije me Bog za tebe vezao a ovu bol sto nisam sa tobom zivot mi dao, sve drugo uzeo Prolaze dani kao godine u srcu junak sam, al’ sta mi ostaje noci sa njom sve placu za...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Marina Živković – Biografija / Diskografija

Posted: 11 Jan 2010 09:08 PM PST

Marina Živković je rođena u Beogradu, a detinjstvo je provela u radničkoj porodici uz oca, majku i brata koji joj, kako sama kaže, nikada nisu pružali dovoljno ljubavi. Zbog teške materijalne situacije, koja inače prati radničke porodice, radne...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Festival Ilidža 88 – Uživo

Posted: 11 Jan 2010 08:33 PM PST

01. Janko Uzunov – Ej planino rodino 02. Radisa Urosevic – Kada aksam sokak skrije 03. Vera Nesic – Vreme brise sve tragove 04. Ajsa Macan – Kazi nesto lijepo 05. Muhamed Mujkanovic – Prelijepa Bosna 06. Lepa Lana...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Sale Prerad 2009

Posted: 11 Jan 2010 07:00 PM PST

1. Ti si mi pucala u srce pravo 2. Na dusi ime ti pise 3. Overen 4. Pruga Bar-Beograd 5. Brate moj feat. Keba 6. Na te mislim duso 7. S vremena na vreme 8. Kise aprilske Pesme mozete preuzeti na forumu

Za kompletan tekst, posetite nas...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen