Samstag, 23. Januar 2010

www.FolkoTeka.com: ZABAVA: Ovu temu ne možemo da obiđemo…

www.FolkoTeka.com: ZABAVA: Ovu temu ne možemo da obiđemo…

Link to www.FolkoTeka.com

ZABAVA: Ovu temu ne možemo da obiđemo…

Posted: 22 Jan 2010 02:43 PM PST

nije to sto mislite...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Suada Bosanka – album: Daj mi znak

Posted: 22 Jan 2010 02:38 PM PST

Suada Bosanka - Daj mi znak Suada Bosanka - 01 - Daj mi znak - www.FolkoTeka.com Suada Bosanka - 02 - Kazna mi je - www.FolkoTeka.com Suada Bosanka - 03 - Ti meni i ja tebi - www.FolkoTeka.com Suada Bosanka - 04 - Ti si mi pravi - www.FolkoTeka.com...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Koncert tri majstora – Cune, Tozovac, Miroslav Ilić

Posted: 22 Jan 2010 02:28 PM PST

Evo za one koji nemaju a voljeli bih imati ovaj koncert :) U pitanju je video snimak Koncert - Tri majstora Cune, Tozovac, Miroslav Ilic http://www.multiupload.com/PLNK1WBSOI 1dio http://www.multiupload.com/JEKTR7NPY5 2dio...

Za kompletan tekst, posetite nas...

SAVETI: Kako umanjiti šanse za dobijanje raka?

Posted: 22 Jan 2010 02:07 PM PST

Rak je zajednički naziv koji se koristi za opisivanje mnogih različitih stanja. Nekada ne postoji jasan razlog zašto se rak razvija. Međutim, rizik od dobijanja nekih vrsta raka uvećava se sa određenim životnim navikama, kao...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Trač moze da promeni svet

Posted: 22 Jan 2010 12:36 PM PST

Ogovaranje je opasno oružje u „ratu" za uticaj na poslu, a istovremeno socijalno povezuje ljude i blagotvorno utiče na zdravlje žena. Većina smatra da je trač banalna aktivnost, a mnogo puta smo se i sami uverili koliko u stvari...

Za kompletan tekst, posetite nas...

SERIJA: Greh njene majke – 11. epizoda – Online gledanje

Posted: 22 Jan 2010 11:28 AM PST

Jedanaesta epizoda u video streamu… Uživajte Bice online za par minuta, sprema se… Naravno ko i uvijek možete i ostale epizode gledati uz pretragu ovde na sajtu… by STRANAC Tagovi: greh njene majke, video stream, 11. epizoda,...

Za kompletan tekst, posetite nas...

SERIJA: Lud, zbunjen, normalan (LZN) epizoda 39 ‘Novi računar’ – Online gledanje

Posted: 22 Jan 2010 11:23 AM PST

S2E15 – Novi računar (25. Maja 2008.) (epizoda 39) Potražite i ostale epizode ovde na sajtu… IMAMO SVE! by STRANAC Tagovi: LUD, LZN, LZN, NORMALAN, epizoda 39, online gledanje Slicne teme SERIJA: Lud, zbunjen, normalan (LZN)...

Za kompletan tekst, posetite nas...

SAVETI: 13 pravila lepote koja treba prekršiti

Posted: 22 Jan 2010 10:52 AM PST

Da, smete da nosite pruge i kocke, napadnu bižuteriju preko dana i da našminkate jako i oči i usta. Stručnjaci modnog magazina „Instajl“ kažu da su brojna pravila prevaziđena i da ih se ne treba više...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Fashion week Milano: Muškarci u suknjama, krznu, perju…

Posted: 22 Jan 2010 09:42 AM PST

Na Nedelji muške mode u Milanu prikazani su modeli za jesen/zimu 2010/2011. Opšti utisak - krzno je obavezno bez obzira na apele svetskih udruženja za zaštitu životinja. Milano i dalje važi za svetsku prestonicu mode, ali to ne znači da sve što...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Živkica Miletić 1991 – album: Daj mi da živim

Posted: 22 Jan 2010 08:15 AM PST

Živkica Miletic 1991 - album: Daj mi da zivim - Orkestar Tomice Miljica - Diskos - kaseta KD 30001813 1.

Za kompletan tekst, posetite nas...

Đorđe Balašević 2000 – Nedostaje mi naša ljubav – lyrics

Posted: 22 Jan 2010 05:05 AM PST

Djordje Balasevic 2000 – Nedostaje mi nasa ljubav 18.01.’10 Na jastuku bdim na ponocnoj strazi kao stari posustali ratnik kom svaki put od riznice neba jedva zapadne mesecev zlatnik Pod oklopom drhti kosuta plaha vecno gonjena tamnim...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Crvena jabuka 2010 – Balada – lyrics

Posted: 22 Jan 2010 04:57 AM PST

Crvena jabuka 2010 – Balada 22.01.’10 Idi sad, druze moj ljubavi pozdrav mi odnesi mojoj ti putu mom tu je kraj umoran ovde ja cu stati, zelim mir Kad ne bude mene kad me skriju paprati, travke i sas kad ne bude mene ljubit’ cu je...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Toni Pejić 2010 – Maxi singl

Posted: 22 Jan 2010 03:31 AM PST

Toni Pejić 2010 - Maxi single - Adrenalin - Blic avantura - Imendan - Maskarada - Rodjendan - Zuta fotografija Jos jedan singl koji smo dobili...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Crvena jabuka 2010 – Balada – PROMO

Posted: 22 Jan 2010 02:52 AM PST

Crvena jabuka 2010 - Balada - PROMO SINGL I jos jedna pesma... Pesmu mozete skinuti na rapidshare linku OVDE ili na multiupload linku OVDE Pozzz Beba :D

Za kompletan tekst, posetite nas...

Crvena jabuka 2010 – Lagano umirem u tvome sjećanju – PROMO

Posted: 22 Jan 2010 02:48 AM PST

Crvena jabuka 2010 - Lagano umirem u tvome sjećanju - PROMO Juce smo dobili pesmu... Jedna od mojih omiljenih grupa :.pljesak: Pesmu mozete skinuti na rapidshare linku OVDE ili na multiupload linku OVDE Pozzz Beba :D

Za kompletan tekst, posetite nas...

SAVETI: Ko su veganoseksualci?

Posted: 22 Jan 2010 02:14 AM PST

Ako ste se ikada našli u situaciji da neko odbije seks sa vama zbog toga što jedete meso - ne čudite se. Seks ili meso - postaviće vam kao uslov veganoseksualci

Za kompletan tekst, posetite nas...

SAVETI: Kako zaustaviti krvarenje iz nosa?

Posted: 22 Jan 2010 02:12 AM PST

Krvarenje iz nosa, ili medicinski epistaksa, česta je pojava u dečjem uzrastu i obično veoma zabrine roditelje. Na sreću, krvarenje iz nosa kod dece obično nije posledica ozbiljnog medicinskog problema.

Za kompletan tekst, posetite nas...

SAVETI: Šta su strije i kako ih se osloboditi?

Posted: 22 Jan 2010 02:07 AM PST

Kada pominjemo strije, najčešće pomislimo na trudnice koje su verovatno najpodložnije stvaranju ove ružne pojave na koži, zbog naglog povećanja stomaka i rastezanja kože. Istina je, međutim, da mnoge žene različitog životnog...

Za kompletan tekst, posetite nas...

Dj Sanel Topaz – Folk Winter Megamix ‘09

Posted: 21 Jan 2010 03:50 PM PST

Najveci zimski folk hitovi 2009, mixed by Dj Sanel Topaz DJ Sanel Topaz - Folk Winter Megamix 2009.mp3 - File Shared from Box.net - Free Online File Storage uzivajte :) 1. Seka Aleksic - Slucajni Partneri 2. Dzenan Loncarevic - Dobro Je To 3

Za kompletan tekst, posetite nas...

Hitno potrebna pesma mp3

Posted: 21 Jan 2010 03:18 PM PST

Tekst ide odprilike ovako (u pitanju je duet),ne znam ko peva,cuo sam pesmu na radiu.

Za kompletan tekst, posetite nas...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen