Donnerstag, 7. Januar 2010

Djogani: Mix popa, elektropopa, r&b-a, ali i narodnjaka...

Ðogani 2009/2010

Ovih dana su Vesna i Đole objavili novi album s nazivom "Svila", za koji lider grupe "Đogani", kaže da je najbolji u njihovoj dosadašnjoj karijeri.

"Imao sam veliku odgovornost, jer sam prethodne tri godine pravio zaista dobre albume. Morao sam razmišljati o novim forama koje će se dopasti publici. Moram reći da sam veoma zadovoljan, jer sam napravio album koji je stilski mnogo drugačiji od prethodnih. Napravio sam miks popa, elektropopa, r&b-a, ali i narodnjaka - objašnjava na početku razgovora za Dnevni avaz Đole, dodajući kako je, zapravo, uspio na jednom mjestu spojiti nešto tradicionalno bosansko, srbijansko, makedonsko i hrvatsko.

Ðogani 2009/2010 - Svila

"Htjeli mi to priznati ili ne, naši ljudi vole narodnu muziku. Ponudio sam im to u nekom modernijem ritmu...

Ceo teksto procitajte ovde


Tesktove pesama za ceo album možete dobiti na www.TekstoTeka.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen