Montag, 26. Oktober 2009

Danijela Vranić: Novi album je vrlo skup jer neću da štedim na kvalitetu

Danijela Vranić: Novi album je vrlo skup jer neću da štedim na kvalitetu



Danijela Vranić uveliko priprema pesme za novi album. Već par meseci, svaki čas je u studiju. Ali, nikakve prognoze o tome kada će veliki posao privesti kraju, ne želi da daje. „Jedno vreme sam bila malo neaktivna, ali sada sam ponovo u akciji i sve je u znaku novih pesama. Radim sa neviđenom voljom i energijom, a pesme za album mi priprema Braja. Ne mogu da zaboravim činjencu da sam upravo sa njegovom pesmom izbila u prvi plan. Jelena Trifunović će biti supervizor, Saša Dinić producira pevanje i radi aranžmane. O ostalim saradnicima – otom, potom, kad napravimo konačan izbor pesama. Radim pomalo sporo, nigde ne žurim... Sem toga, moj album je vrlo skup jer neću da štedim na kvalitetu“, kaže Danijela.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen