Dienstag, 27. Oktober 2009

FARMA 2009: Maja Nikolic je prokockala šansu u mojoj porodici!

Maja je prokockala šansu u mojoj porodici!
Harmonikaš Bata Kanda kaže da u rijaliti-šouu „Farma" ne navija za svoju bivšu snaju Maju Nikolić, već za njenu ljutu rivalku Bebi Dol



Harmonikaš Vladeta Kandić, poznatiji kao Bata Kanda, kaže da je njegova bivša snaja, pevačica Maja Nikolić, prokockala šansu koju je imala sa njegovim sinom Vukom.

- Maja je propustila šansu u našoj porodici! Sin Vuk bi mi zamerio da bilo šta govorim o njoj. Mogu samo da kažem da sam joj zahvalan što mi je rodila divnog unuka Lazara - kaže Bata Kanda za Press i dodaje:

- Kada ju je Toma „panters" na „Farmi" pitao za mene, Maja je rekla da sam mator čovek od 70 godina. Poručujem joj da nemam 70 već 72 godine i da bolje sviram harmoniku od nje. Ako bude htela, može da dođe na moj koncert koji ću održati 20. oktobra...




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen