Mittwoch, 6. Januar 2010

INTERVJU: LEPA BRENA, PEVAČICA I POSLOVNA ŽENA

Brak mi nije samo med i mleko



Lepa Brena ima mnogo razloga za sreću jer se posle duže pauze na velika vrata vratila na scenu i održala mnogo lepih koncerata. Protiv krize se bori radom, a najveću sreću nalazi u društvu svog supruga i troje dece, kojima se kao brižna majka nesebično daje u nameri da ih izvede na pravi put i od njih stvori kvalitetne ljude.

- Godinu 2009. najviše ću pamtiti po ukidanju viza i uspehu Vlade prili kom približavanja Srbije Evropskoj uniji, po tom osećaju slobode koji je ljudima nedostajao svih ovih dvadesetak godina. Svi smo osećali teskobu, a ljudi su upadali u fizički, duhovni i mentalni kolaps. To se najviše odrazilo na mlade ljude koji su odrastali i živeli u jednom beznađu i poremećenom sistemu vrednosti. Čovek ne može da bude srećan ukoliko tu radost ne može da podeli sa ostalima, pa tako ni ja ne želim da se zatvorim u četiri zida i da uživam sama sa svojom porodicom. Želim da vidim srećna i nasmejana lica kada izađem iz kuće, volela bih da svi živimo bolje i dostojanstvenije - priča Lepa Brena.

Šta je vama lično obeležilo prošlu godinu?
- To što sam bez velikog pritiska i bez teške ambicije održala velike koncerte i turneje na prostoru koji mi jednostavno i pripada i što sam stavila tačku na ovih 17 godina koje su, zahvaljujući „velikim umovima” sa ovog podneblja, sve nas bacili pola veka unazad.

Većina je srdačno i s radošću dočekala vaš povratak na scenu, ali neke grupe ljudi u čijim glavama rat još nije prošao reagovale su burno. Da li vas je to psihički uzdrmalo?
- Mnogo je kilometraže iza mene i puno bitaka da bih na to obraćala posebnu pažnju. Generacije ljudi koji se nisu ni rodili kada sam ja počela da pevam prihvatile su taj moj ..

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen