Sonntag, 3. Januar 2010

VIC dana: Mujo i snovi

Dodje Mujo uvece kuci pijan ko letva i zavuce se pored Fate, koja je vec spavala. Kad se probudio, vidi da pored kreveta stoji cudan covek u dugoj beloj haljini.

- Ko si ti? – upita Mujo
- Ja sam sveti Petar!
- Je li to znaci da sam ja mrtav?
- Da!
- Ali, imam jos toliko razloga za zivot, nisam se oprostio od porodice… Moras me poslati nazad, i to odmah.
- Mozes da se reinkarniras, ali postoji kvaka. Mogu te poslati nazad, ali samo kao psa ili kao kokosku.
- Onda bolje kao kokosku posto znam da ima farma odmah blizu moje kuce.

Sveti Petar pljesne rukama, pojavi se svetlost i Mujo se nadje prekriven perjem kako kljuca okolo po dvoristu. Dodje petao do njega i pita ga:

- Znaci, ti si nova. Je li uzivas prvi dan ovde?
- Da, super je, ali imam cudan osecaj iznutra – kao da cu eksplodirati…
- Ma, nije to nista. Nemoj mi reci da nikad nisi snela jaje? Ako nisi, samo se opusti i pusti da sve ide svojim tokom.

I Mujo se opusti i posle nekoliko trenutaka izleti jaje. I obuzme Muju milina jer je prvi put osetio materinstvo. Kad je sneo drugo jaje, obuzme ga jos jaci talas emocija. Znao je da je reinkarnacija u kokosku nesto najbolje sto mu se moglo desiti… Ikada! Osecaj je bio fenomenalan… I taman kad je hteo da snese i trece jaje, oseti udarac u potiljak i cuje Fatu kako vice:

- Probudi se, picka ti materina pijana, seres po krevetu!!!

JOS VISE VICEVA OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen