Sonntag, 25. Oktober 2009

INTERVJU: ELEKTRA: NIKADA NE BIH UŠLA NA „FARMU“

INTERVJU: ELEKTRA
NIKADA NE BIH UŠLA NA „FARMU“

Ja promovišem kupanje u šampanjcu, a ne u buretu!

Stanje na našoj estradi je jadno.
Slikala bih se za Plejboj, ako je dobra cifra u pitanju



Prelepa plavokosa pevačica Ivana, mnogima poznatija kao Elektra, neumorno nastupa, i priprema veliko iznenađenje za svoju publiku. Vlasnica hita „Alergična“ ovih dana promoviše i novu numeru, „Šampanjac“. Pesma se neprestano vrti na radio–stanicama i u klubovima, a pevačica je nedavno snimila i spot za nju.

Pitali smo je koliko dugo je radila na ovom singlu i da li je zadovoljna dosadašnjim rezultatima?
– „Šampanjac“ je pretrpeo sedam aranžmana dok aranžer Duka, bivši član „Megamiks benda“ nije pogodio moj ukus. Na prethodnom CD–u sam prihvatala tuđe sugestije, misleći da su dobronamerne... Ne kažem da nisu bile, ali treba slediti samo svoja ubeđenja! Posle samo tri nedelje, otkako se numere emituje na radio–stanicama, zovu me ljudi sa raznih strana i govore mi da imam hit! To mi se dešava prvi put u životu!

U spotu, koji si nedavno snimila, odevena si u sopstvenu kreaciju.
– E, sve saznate... Htela sam kostim koji bi sijao kao disko kugla i rađen je od sitnih kockica ogledala.

Da li planiraš da se ozbiljnije baviš kreatorskim poslom?
– Sav veš, koji će biti predstavljen na humanitarnoj reviji, je moj ručni rad! Trenutno nemam toliko vremena da sebi nešto osmislim i uradim jer pevanje...

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen