Sonntag, 25. Oktober 2009

VIKI MILjKOVIC: Intervju: Estrada se promenila

VIKI MILjKOVIĆ
Estrada se promenila

Nekada je bilo dovoljno imati dobru pesmu i da to garantuje naslovne strane!



Jedna od najpopularnijih folk pevačica Violeta–Viki Miljković popularnost je sticala samo zahvaljujući svojim hitovima, a ne skandalima. Atraktivna pevačica žali za prošlim vremenima, kada je kvalitet muzike bio mnogo važniji od medijske pompe, ali i dalje je sigurna da može da opstane na estradi.

– Pre tri meseca izdala sam novi CD. Zbog materinstva sam napravila dužu pauzu između prošlog i sadašnjeg albuma. Prezadovoljna sam novim pesmama, kao i povoljnom reakcijom moje publike na njih. Malo je drugačije od mog ranijeg muzičkog stila, želela sam da ubacim i moderniji zvuk. Nisam želela da se utopim u more sličnih melodija koje su prisutne na našoj muzičkoj sceni, već da imam prepoznatljive hitove koji će nositi lični pečat. Već su se izdvojile pesme „Idu mi, idu, dani godine“, „Dođavola sve“, dok se u inostranstvu traži pesma „Hej, ko to pita“. Poslednji album sam objavila pre četiri godine i baš sam se uželela pevanja i moje publike. Drago mi je kada neku numeru publika sama traži, iako je nisam mnogo promovisala. Reč je o pesmi „Ovde se ne plače“ i baš zbog toga ću uraditi za nju spot.

Da li biste uradili duet sa nekim pevačima iz „Zvezda Granda“?
– Sada se pojavljuje mnogo kvalitetnih pevača zahvaljujući ovom takmičenju. Dobro pevaju i volela bih da zapevam, recimo, sa Darkom Lazićem ili Slobodanom Vasićem.

Na koji način usklađujete poslovne obaveze i majčinstvo?
– Mnogo toga može da se postigne sa dobrom organizacijom. Imam dve žene koje mi pomažu u odgoju mog sina, a i moja mama uvek rado uskoči. Trudim se...


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen