Sonntag, 25. Oktober 2009

INTERVJU: Petar Grašo: Smejem se glasinama da sam homoseksualac

Petar Grašo: Smejem se glasinama da sam homoseksualac

Popularni hrvatski pevač Petar Grašo priznaje da ga nasmejavaju glasine kako je homoseksualac, otkriva na koji način neguje idiličnu vezu sa koleginicom Danijelom Martinović i tvrdi kako željno čeka da dobije dete...



Jedan od najpopularnijih hrvatskih pevača, tekstopisac i kompozitor, tridesettrogodišnji Petar Grašo obradovaće beogradsku publiku solističkim koncertom u organizaciji Dinners Cluba 21. i 23. oktobra u Sava centru. Talentovani umetnik karijeru je otpočeo 1995. godine, a teškim i mukotrpnim radom vinuo se u sam vrh hrvatske muzičke scene, da bi ubrzo stekao i obožavaoce širom bivše Jugoslavije. Za razliku od mnogih kolega, Petar čvrsto nogama stoji na zemlji i nijednog momenta nije dozvolio da ga popularnost ponese. Druži se sa svojim prijateljima iz detinjstva, a svoj privatni život čuva daleko od očiju javnosti iako je u dugogodišnjoj vezi sa pet godina starijom pevačicom Danijelom Martinović. Njih dvoje se retko pojavljuju zajedno, a o najnežnijim emocijama koje osećaju nerado govore, u želji da je potpuno zaštite od brojnih znatiželjnika.

Story: Zašto ste odlučili da koncert održite 21. i 23. oktobra, a ne prvog i drugog kako je prvobitno bilo najavljivano?
- Nekoliko dana pred nastup u Beogradu dobio sam tešku upalu grla, ali verovao sam da situacija nije toliko ozbiljna pa nisam želeo da menjam zakazani termin. Međutim, stanje mi se stalno pogoršavalo, a posle koncerta u Ljubljani, krajem septembra, kolabirao sam, glasne žice su mi se veoma nadražile i imao sam temperaturu četrdeset. Iz tog razloga lekar mi je zabranio da pevam u naredne tri nedelje jer je postojala mogućnost da ih još više oštetim, a onda bih morao da pauziram nekoliko meseci. Poslušao sam savet i sada sam u punoj formi i spreman za 21. i 23. oktobar.

Story: Poslednji album objavili ste 2003. godine. Kada publika može da očekuje nove pesme?
- Poslednjih godinu dana dovršavam materijale za svoj novi album, a pošto bih želeo da bude bolji od prethodnog, veoma sam rigorozan prema sebi i planiram da ga objavim za nekoliko meseci.

Story: Karijeru ste počeli saradnjom sa Oliverom Dragojevićem, a često vas nazivaju i njegovim naslednikom. Koliko vam laskaju takvi komplimenti?
- Lepo je to poređenje i boja glasa nam je slična, ali nikada nisam karijeru gradio na račun toga. Oliver je jedan od najvećih i najdugotrajnijih izvođača i samo se mogu nadati da ću u budućnosti uspeti da pomirim vreme i kvalitet onako kako je on to radio.

Story: Kakav je on kao kolega i saradnik?
- Poslušao je sve moje sugestije koje sam mu davao dok sam mu pisao pesme, ali on toliko poznaje muziku da za tim skoro i nije bilo potrebe. Neverovatno je koliko ima energije i nakon toliko godina rada. Napisao sam mu pesmu i za novi album, a u Skoplju ćemo sredinom novembra imati zajednički koncert.

Story: Severina je svojevremeno pričala da ste, dok ste bili na turneji po Australiji, okušali sreću u kockarnicama. U kakvom sećanju vam je ostalo to iskustvo?
- Sa Severinom sam bio u Australiji krajem 2000. godine i...

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen