Montag, 26. Oktober 2009

ZORAN RADOJKOVIĆ PILE IZBAČEN IZ RIALITIJA „FARMA”

ZORAN RADOJKOVIĆ PILE IZBAČEN IZ RIALITIJA „FARMA”
Pošten rad se ne vrednuje



Iako jedan od najvrednijih farmera, popularni voditelj Zoran Radojković Pile nije imao dovoljno glasova publike, te je u subotu uveče napustio „Farmu”. Uprkos tome što se skoro svi takmičari kada izađu iz „Farme” žale na težak rad i nehigijenske uslove, Pile je jedini koji je istakao da je sto odsto uživao u seoskom životu.

- Uslovi na farmi su bili odlični. Ništa mi nije smetalo. Higijena se održavala normalno, ti koji se žale na higijenu nikada se nisu brinuli o njoj. Kao mali sam išao kod bake i deke na selo tako da znam šta je to poljski toalet, nijedan posao mi nije teško pao, kupao sam se sapunom i toplom vodom, noću sam lepo spavao pošto sam danju radio, žene lepo kuvaju, duhovno sam ojačao i svašta naučio - kaže Pile koji je bio spreman za izlazak, ali bi više voleo da je ostao.

- Nemam iza sebe organizovano glasačko telo. Niko ne stoji iza mene, ja sam čovek iz naroda. Nisam kriv što se vredni, težak, seljački rad u Srbiji malo vrednuje. A i ti što bi možda glasali za mene nemaju dovoljno sredstava da glasaju za tamo nekog Pileta - objašnjava voditelj. S obzirom na to da su prvih mesec dana na farmi obeležile brojne svađe među ženama, Pile o tome kaže:
- Mi muškarci smo bili napolju i radili smo....


CEO TEKST OVDE


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen