Sonntag, 29. November 2009

FARMA: Maja kuka za dečkom

Maja kuka za dečkom

CAKANINA ovonedeljna vladavina na farmi prolazi u znaku dobrog i kvalitetnog rada, ali još boljeg i kvalitetnijeg ogovaranja. Više se ne zna ko koga ogovara, da li su u pitanju protivnici ili oni koji se druže, ali niko nije odoleo tračarenju.
Bliskost između Topalka i Maje, koja je nastala dok su snimali seriju, iz dana u dan poprima sve veće razmere. Topalko je otišao kod Maje, u prostoriju gde spavaju sluge, i legao sa njom u krevet. Ona je bila nemalo iznenađena njegovim postupkom, iako ga je sama pozvala. Pred kamerama, Maja se zato nedugo zatim izvinila svom dečku i Topalkovoj ženi, a zatim svom jedinom prijatelju na farmi otvorila dušu.
- Ja znam
da bi moj dečko, advokat iz Berlina, svojim helikopterom sigurno došao ovde, jer vidi kako se ostali ophode prema meni. Sigurna sam da bi me zaprosio da bi mi popravio raspoloženje. On bi to uradio, ali ne može...

CEO TEKST OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen