Sonntag, 29. November 2009

INTERVJU: ANA BEKUTA: Muzika je eliksir

Muzika je eliksir



PEVAČICA narodne muzike Ana Bekuta objaviće uskoro novi studijski album za “Grand produkciju”. Poručuje da je ostala dosledna prepoznatljivom stilu i dobrim pesmama, međutim novi album nije jedini razlog za zadovoljstvo. Popularna pevačica ne krije da je zaljubljena, ali o čoveku koji je osvojio njeno srce ne želi da govori. Iako već po tradiciji Novu godinu dočekuje radno, Ana još nije ugovorila nastup za “najluđu noć”.

- Album ne donosi nikakve revolucionarne novine, ali svakako predstavlja izvesno osveženje - kaže Ana Bekuta. - Uživala sam dok sam ga snimala, zadovoljna sam pesmama i izuzetno mi je drago što se sviđaju i laicima i muzičkim stručnjacima. Zvuk je prepoznatljiv, mogu
slobodno da kažem - moj. To sam ja, što ne znači da se ponavljam.

* Gotovo nikad ne govorite o privatnom životu, ali ne krijete da ste emotivno ispunjeni. Ko je osvojio vaše srce?
- Moje srce je osvojio naočit, duhovit, energičan, šarmantan i odvažan gospodin kakvog sam dugo čekala i pored kojeg se osećam zaštićeno i opušteno.

* Izgledate bolje nego ikad. U čemu je tajna?
- U tome što sam ostvarena. Uvek sam nasmejana...

CEO INTERVJU OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen