Sonntag, 29. November 2009

Film „Sumrak: Mlad mesec"

Iza kulisa 'Sumraka'
Glumci Dakota Fening, Ešli Grin, Majkl Šin i Tejlor Lotner otkrivaju tajne sa snimanja blokbastera o vampirima, koji obara sve rekorde gledanosti

Image Hosted by ImageShack.us

Film „Sumrak: Mlad mesec", tinejdž-priča o vampirima, obara sve rekorde gledanosti. Specijalni dopisnik Pressa Biljana Obradović u razgovoru sa autorima i glumcima ovog blokbastera istražila je kako je „iza kulisa" izgledalo stvaranje „Sumraka".
Lik Džejkoba Bleka, koji se u drugom nastavku vampirske sage bori za naklonost Bele Svon, tumači Tejlor Lotner. Glumac otkriva da je zbog filma morao da se ugoji čak 15 kilograma!
- Bilo je veoma teško. Provodio sam dosta vremena u teretani - morao sam dosta da radim na sebi i mnogo sam jeo. Uzimao sam proteine i ugljene hidrate, a izbegavao šećer koliko sam mogao. Sada pokušavam da zadržim sve kao što je bilo, ali je veoma teško. Posebno je teško kada sam na setu, a moram da treniram i jedem kako je propisano....

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen