Freitag, 6. November 2009

EMIR KUSTURICA ŠUTNUO HRT!

KUSTURICA IZBACIO EKIPU HRT-a IZ KUCE!
PROSLAVLJENI REDITELJ PREKINUO INTERVJU ZA HRVATSKU TELEVIZIJU SA ALEKSANDROM STANKOVIĆEM, KOGA JE IZBACIO IZ KUĆE U MOKROJ GORI I ZAPLENIO MU MATERIAL
Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska televizija objavila je juče da je dan ranije srpski režiser Emir Kusturica, iznerviran pitanjima novinara Aleksandara Stankovića, urednika emisije „Nedeljom u dva“, izbacio njihovu ekipu iz Drvengrada i zaplenio snimljeni materijal! S druge strane, Kusturica za Kurir kaže da je Stankoviću „uskratio gostoprimstvo“, te da nije zaplenio ništa, već da je ekipa HRT „u žurbi, pošto je razgovor prekinut, zaboravila kasetu u Drvengradu“.

Hrvati tvrde da je razgovor trajao 22 minuta, posle čega je Kusturica demonstrativno ustao i ne birajući reči naredio ekipi HRT da napusti selo i da mu preda snimljeni materijal.

- Maltretiranje u Drvengradu trajalo je 45 minuta, nakon čega je ekipa popustila, predala materijal i napustila Mokru Goru. Sam Stanković ocenio je da je zaplena materijala razbojništvo i lopovluk, zbog čega ćemo tražiti od Kusturice da nam vrati kasete - kažu u HRT.

Međutim, Emir Kusturica ima drugačije viđenje ove situacije.
- Prava istina je da je Stanković zloupotrebio moje gostoprimstvo! Kao prvo, ušao mi je u kuću u prljavim cipelama, raznosio blato po podu. Kad sam ga noć pre ponudio da jede, da se okrepi po Dušanovom zakonu, što je on obavezan da prihvati, uzeo je samo pasulj i kobasicu. To je meni bilo jako sumnjivo. Kad sam video njegove oči koje ništa, ama baš ništa ne izražavaju, znao sam da je došao po zadatku. Stanković je jedan opasan čovek čije oči ne izražavaju ništa. S mnogo ljudi sam pričao, ali takve bezizražajne oči nisam video. Njegov zadatak bio je da napravi skandal, a moja želja je bila da se u Hrvatskoj čuje to što ja imam da izgovorim - kaže Kusturica i dodaje da je hrvatski novinar pokušao da razgovor svede na jednu dimenziju, iako je njegovo životno iskustvo bogato.

- Pola sata je proveo insistirajući na tome da sam pio viski s Miloševićem na Dedinju dok je Sarajevo stradalo. Shvatio sam da je to teza koja treba da koristi Stankoviću, ali ne i meni, pa je zbog toga razgovor završen. Onda je počeo da skače i govori kako očekuje da ga mi još prebijemo tu. Poručio sam mu da ga niko neće prebiti, ali da mu je uskraćeno gostoprimstvo - nastavlja Kusturica, uz napomenu da je ekipa HRT „u žurbi zaboravila kasetu“. Na tvrdnju ljudi iz HRT da je Kusturica, na pitanje o ispijanju viskija s Miloševićem tokom srpske blokade Sarajeva, odgovorio da ‘’nije imao izbora’’, naš sagovornik kaže da je to najobičnija laž.

Kako prenosi HRT, Stanković je podsetio sagovornika da je svojevremeno izjavio da je bilo dirljivo gledati kako Milošević u haškoj sudnici šalje poljupce supruzi Miri i upitao ga hoće li i u Izraelu, gde snima idući film, Izraelcima reći kako je bila dirljiva pažnja kojom je Hitler obasipao Evu Braun. Na to je Kusturica odgovorio predlogom: „A zašto malo ne bi pričali o hrvatskim legionarima koji su ubijali Srbe po Hrvatskoj“.
- Na Stankovićevo kontrapitanje zašto je svojevremeno opevao Antu Gotovinu, Kusturica je uz psovke ustao i naprasno završio razgovor - saopštava HRT, uz objašnjenje da tekst te pesme glasi: „Ko ne voli Gotovinu, uvalim mu osovinu“. Tu je Kusturica potpuno izgubio živce navodno rekavši da se ni Džej Leno nije tako odnosio prema njemu.

- Nećeš ti meni da glumiš frajera niti preko mojih leđa da gradiš karijeru - odbrusio je na kraju Kusturica.

STANKOVIĆ: REKAO MI JE DA SAM ĐUBRE I PIČKICA IZ ZAGREBA
Aleksandar Stanković u izjavi za Kurir kaže da intervju s Emirom Kusturicom neće biti emitovan jer je sav materijal zaplenjen.
- Imali smo dogovoren intervju s Kusturicom, on je u Drvengradu sniman sa tri kamere i trajao je 22 minuta, nakon čega je Kusturica demonstrativno prekinuo priču i na mene osuo paljbu, izvređavši me verbalno, a maltretirao je i ekipu. Rekao mi je da sam đubre koje je došlo u njegovu kuću da ga provocira i da mi neće uspeti da, pošto sam pičkica iz Zagreba, stičem slavu preko njega - kaže Stanković.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen