Sonntag, 8. November 2009

INTERVJU: FRENKIE 2009

Frenkie intervju

Danas Vam donosimo intervju sa poznatim reperom Frenkiem. Intervju je veoma zanimljiv te ga trebate cijeloga procitati. Kao u vecini slucaja i ovaj put je G4 bio zaduzen za intervju!

-Nekoliko uvodni rijeci za pocetak intervju-a? I hvala ti sto si izdvojio vremena za nas!

Pozdrav! Ja sam Frenkie aka Charlie aka Mali od Ede. HipHopom se bavim 10 godina. Clan sam FmJam ekipe, nastupam sa Edom Maajkom igram odbranu u FK Jali i kad stignem guram svoju solo karijeru. Hvala vama sto ste me zvali i sto nas podrzavate!


-Kako je pocela tvoja karijera? Odakle ime "Frenkie"?

Ime Frenkie sam naslijedio od oca. Njegov nadimak je Francuz, odnosno Frenkie pa sam tako ja postao Frenkie junior. Ispostavilo se da je to odlican nadimak, jar na nasim prostorima gdje se svi djele po nacijama i religijama kod mene nisu mogli utvrditi ciji sam. Sve je bilo ok, dok neko nije objavio da se zovem Adnan Hamidovic, tada su saznali da sam Hrvat sa Bosanskim pasosom iz Republike Srpske:)

-Reci nam nešto o svom novom albumu?

Moj novi album se zove "Protuotrov" i izlazi za mjesec dana. Gosti su Edo Maajka, Damir Imamovic, Kontra, Kandzija, Masta Ace, Pal one i Remi. Vecinu albuma je producirao Edo Maajka, sto je nesto novo. Na mom albumu ce njegovi beatovi doziviti premijeru i svi producenti kada cuju ima da se ukake u gace. Pored njega tu je moj dugogodisnji jaran i producent King Mire, koji je iz dana u dan sve bolji i jaci, Kontra, Xcirey i Rifle. Ima takodje i puno screcheva, za to su zaduzeni Soul, Ahmad, Venom i Philly. Sve u svemu pravi rep album. Gledali smo sta se desava na globalnom nivou, i uradili totalno suprotno. Vratili smo se korjenima i u zlatno doba kada je sve bilo na svom mjestu. Autotune i dirty south je nesto najgore sto se desilo hiphopu, al taj korak naprijed, odnosno nazad se morao desiti da bi se hiphop ponovo izmislio i vratio na pravu sinu. Ring tone is going down!!

Zašto si nazvao album "Protuotrov"? Jesi zadovoljan sa gostima na istom?

Moja muzika je angazovana, bori se protiv nepravde i mrznje koja nas okruzuje pa ja tako na neki nacin meni ali i drugim ljudima protuotrov. Snjom lakse podnosimo svakodnevnicu. Meni je recimo svaki put lakse kad cujem pjesmu od Letu Štuka u kojoj govore o tim stvarima jer znam da nisam sam. Znam da ima jos normalnih ljudi koji se nisu pomirili sa tom situacijom i koji nisu odustali od borbe. Sto se tice gostiju, prezadovoljan sam! Svako je vrhunski odradio svoj posao i uljepsao album.
Posebno mi je drago sto na albumu imam legende kao sto su Masta Ace i Pal one! Za Mastu se moram ovim putem zahvaliti Philliju, to je hassler broj jedan! Njegovo najjace oruzje je mobitel!:)

-Koju bi pjesmu izdvojio kao najdražu od svih sto si snimio? I koje su ti najdraze suradnje sa ostalim MC-evima?

Ima ih par. Ova sa Damirom je definitivno jedna od njih. Ispostavilo se da sevdah i rep idu odlicno zajedno. To je takodje moja prva ljubavna pjesma, vidicemo kako ce ljudi reagovati kad cuju da nisam ni jednom opsovo u textu. Posle nje tu je "Nerko". Ona mi je posebno draga jer je u stori telling fazonu. To ne radim toliko cesto , pa sam tako i sam sebe iznenadio.A sto se tice gostovanja, ova sa Masta Aceom je potencijalni classic!

-Po internetu se moze pronaci dosta dissova na tebe, kako se snosis sa time? Odgovaras li na iste? Imas neku poruku za repere koji su te dissali?

Reperi koji su me disali a nisu dobili odgovor, znaci da nevaljaju kurcu. Kada me bude popljuvo neko ko zna repat onda cemo pricati.

-Sta mislis imali potencijala u ovom danasnjim demo reperima, naravno ako pratiš demo scenu?

Ja bi izdvojio Kontru, Stermu, Fatalistu i Skoju. Oni su daleko ispred ostalih. Od tih mladjih oni se definitvno isticu.

-Gdje si poslijedni dana nastupao?

Neki dan smo se vratili iz Pariza. Svirali smo u Saint Denisu. To je kvart legendarnih NTM. Bilo nam je odlicno iskustvo i super smo se proveli. Prije toga smo bili u Linzu, sledeci vikend smo u Svici. Zimi vecinom sviramo po dijspori a ljeti smo po balkanu.

-Moze li se u Bosni i Hercegovini živijeti od hip hop-a?

Ako cesto nastupas mozes zaraditi za neki normalan zivot. Od prodaje albuma i ostaliih izmisljotina ne.

-Tolerišeš li crtanje graffita? To je protiv zakona a sami kao pokret "Dosta!" crtate graffite gdje nije dozvoljeno? Kako se mislite boriti protiv vlade a sami kršite zakone?

To sto dosta crta nisu grafiti nego politicke parole. Ovo o cemu ja pricam i cime sam se bavio su pravi grafiti.Ne natpisi tipa "Ana voli Milovana". Ja podrzavam i ovo sto Dosta pise ali i prave grafite. Samo sto pravi grafiti imaju vise veze sa umjetnoscu. Umjetnost se mora vidjeti i izloziti. Ali grafiti ne pripadaju u galerije. Grafiti se crtaju na fasadama ili vlakovima. Tako da za crtace grafita cijeli grad je jedna velika galerija. Meni licno je uvijek draze vidjeti ljepo izcrtan grafit na zgradi nego sivu okrnjelu fasadu.

-U pjesmama cesto "jebes mater" politicarima, kakve su njihove reakcije na to? Imali kakve koristi od takvih pjesama?

Meni je načelnik Tuzle ,kada su rijesili problem sa vodom, jednom prilikom reko: "Eto Frenkie sad Tuzla ima vodu, moraces nac nesto drugo o cemu ces repati". Meni je to bilo simpaticno i drago. Shvatio sam to kao kompliment jer sam skonto da je on cuo "Hajmo ih rushit".To znaci da te pjesme dolaze do njih i da oni dobro znaju sta se prica i dogadja. Al rijetko ces kad cuti da oni to javno komentarisu jer ne zele da mi dobijemo vecu paznju.

-Po internetu se prica da je se fmjam.com zauvijek zatvorio, hoce li stranica biti ponovno aktivna?

Po internetu se prica svasta.

-Sta mislis o web stranici www.kriminalci.com? Imas li kakav prijedlog?

Iskreno, ne mogu reci da sam vas redovni posjetilac, al svakako podrzavam.

-Nešto za kraj intervju-a, neke rijeci za kriminalce?

Ako ste ljuti, isfrustrirani, ogorceni i malo spavate. Ako vam se po glavi motaju crne misli i zelite sto prije da odete iz ove drzave. Kupite protuotrov! Bice vam lakse!
Za dodatne informacije o nezeljenim efektima obratite se vasem ljekaru ili farmaceutu!


Intervju by G4

@kriminalci.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen